عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – فرماندار آبادان گفت:بیش از ۴۰ درصد مردم این شهرستان تا ساعت ۱۸، پای صندوق‌های رای حاضر شدند و بر خلاف خواست دشمنان، دوباره به ایران و جمهوری اسلامی آبرو دادند. سیدزین العابدین موسوی ، تعداد آرای جمع‌آوری شده در صندوق‌های اخذ رای تا عصر جمعه را  ۶۳ هزار رای اعلام کرد […]

عصر خوزستان:

فرماندار:مشارکت مردم آبادان در انتخابات از ۴۰ درصد فراتر رفت

آبادان – ایرنا – فرماندار آبادان گفت:بیش از ۴۰ درصد مردم این شهرستان تا ساعت ۱۸، پای صندوق‌های رای حاضر شدند و بر خلاف خواست دشمنان، دوباره به ایران و جمهوری اسلامی آبرو دادند.

سیدزین العابدین موسوی ، تعداد آرای جمع‌آوری شده در صندوق‌های اخذ رای تا عصر جمعه را  ۶۳ هزار رای اعلام کرد و افزود: در ۶ ساعت اولیه رای گیری حدود ۱۸ هزار نفر از مردم آبادان آرای خود را به صندوق‌ ریختند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در ۶ ساعت دوم سرعت رای گیریدر شعب اخذ رای این شهرستان سه برابر شد و ۴۵ هزار نفر آرای خود را به صندوق انداختند.

وی اظهار داشت:تعرفه به اندازی کافی برای شعب تامین شده است و در صورت تمدید زمان رای گیری مشکلی در این خصوص وجود ندارد و آمادگی داریم رای مردم را تا آخرین لحظه‌هایی که ستاد انتخابات اعلام کند جمع آوری کنیم.

موسوی بیان کرد: به دلیل شرایط کرونا از مردم تقاضا می‌کنیم برای حفظ سلامت خود و هموطنان در شعب رای گیری  فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند که از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر رای اولی هستند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح امروز جمعه همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

منبع: ایرنا