عصر خوزستان: اندیمشک-ایرنا-جمع زیادی از مدافعان سلامت اندیمشک جمعه شب با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در سالن شهید سروندی این شهر در انتخابات شرکت کردند.  مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در حاشیه این حضور جمعی به خبرنگار ایرنا گفت: این مشارکت جمعی مدافعان سلامت،بیعت درباره با آرمان های اسلام و انقلاب است. […]

عصر خوزستان:

مدافعان سلامت اندیمشک در انتخابات شرکت کردند

اندیمشک-ایرنا-جمع زیادی از مدافعان سلامت اندیمشک جمعه شب با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در سالن شهید سروندی این شهر در انتخابات شرکت کردند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در حاشیه این حضور جمعی به خبرنگار ایرنا گفت: این مشارکت جمعی مدافعان سلامت،بیعت درباره با آرمان های اسلام و انقلاب است.

فریدون کاظمی افزود: مدافعان سلامت پس از ماهها خدمت به مردم همچنان استوار و محکم برای سلامت مردم تلاش می کنند و امروز هم با این حضور در انتخابات اعتقاد خود را به آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
وی در بخش دیگری اظهار داشت: تمهیدات لازم در همه شعب اخذ رای برای حفظ سلامت شهروندان اندیشیده شده بود و از همه مجریان انتخابات تست کرونا گرفته شد.
وی بیان کرد:حدود ۴۰ بازرس ویژه بهداشت و درمان برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای اندیمشک تردد دارند.

شهر اندیمشک هفت عضو شورا و شهرهای آزادی،چم‌گلک، بیدروبه و حسینیه نیز هرکدام پنج عضو شورای اسلامی شهر دارند.
 انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور در ۱۹۶ شعبه اخذ رای شهرستان اندیمشک در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا