عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مشارکت در انتخابات، تقویت مردم سالاری دینی و تثبیت هر ۲ رکن نظام اسلامی یعنی جمهوریت و اسلامیت نظام است. فاضل عبیات روز جمعه ، بیان کرد:تساهل و کاهلی در مشارکت در انتخابات مردود است و حتی یک رای هم در این […]

عصر خوزستان:

معاون استاندارخوزستان: مشارکت در انتخابات، تقویت مردم سالاری دینی است

اهواز – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مشارکت در انتخابات، تقویت مردم سالاری دینی و تثبیت هر ۲ رکن نظام اسلامی یعنی جمهوریت و اسلامیت نظام است.

فاضل عبیات روز جمعه ، بیان کرد:تساهل و کاهلی در مشارکت در انتخابات مردود است و حتی یک رای هم در این مسیر، مهم به نظر می‌رسد.

وی افزود:شرکت نکردن در انتخابات علاوه بر اینکه فاقد هرگونه مبنا و معنای مثبت است؛ هیچ نتیجه مثبتی را هم نخواهد داشت.

وی ادامه‌داد: اعمال اراده در تعیین سرنوشت کشور و جهت دهی به مدیریت اجرایی بر اساس نظر و خواست مردم به شرکت در انتخابات بستگی دارد.

عبیات با بیان اینکه بررسی‌ها حاکی از مشارکت خوب مردم خوزستان تا ساعت ۱۸ امروز است گفت: با توجه به سوابق دوره‌های قبل انتخابات و دمای بالای هوای استان در ساعات میانی روز، همچنان انتظار داریم در ساعات باقی مانده اخذ رای، شاهد افزایش مراجعه مردم به شعب رای گیری باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه اصلاح در روند امور و تحقق خواسته‌های مردم را باید از طریق صندوق‌های رای دنبال‌کرد افزود:از مردم فهیم خوزستان می خواهیم در ساعات باقیمانده از رای گیری،با مراجعه به شعب اخذ رای ، نقطه عطف دیگری را در تاریخ کشور و نظام اسلامی رقم بزنند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا