عصر خوزستان: دزفولـ – ایرنا – مردم دزفول با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر حماسه آفریدند و هر مهر شناسنامه آنها یک نه بزرگ بر پیشانی بدخواهان نظام بود. به گزارش ایرنا مردم دزفول با حضور پای صندوق‌های اخذ رای نشان دادند با وجود مشکلات فراوان کشور باز هم پای نظام ایستاده‌اند و دست از آرمان‌های انقلاب […]

عصر خوزستان:

هر مهر شناسنامه، یک نه به بدخواهان نظام

دزفولـ – ایرنا – مردم دزفول با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر حماسه آفریدند و هر مهر شناسنامه آنها یک نه بزرگ بر پیشانی بدخواهان نظام بود.

به گزارش ایرنا مردم دزفول با حضور پای صندوق‌های اخذ رای نشان دادند با وجود مشکلات فراوان کشور باز هم پای نظام ایستاده‌اند و دست از آرمان‌های انقلاب برنمی‌دارند.
علی ناظمی‌فر یکی از رای اولی‌های دزفول از رییس جمهوری منتخب خواست فکری به حال جوانانی مثل خودش کند که نه کار دارد، نه مسکن و نه حقوق.
وی که برای پرشورتر کردن انتخابات پای صندوق‌های رای حاضر شده است، گفت: در انتخابات شرکت کردم تا هم دشمنان ناکام شوند و هم از خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان دفاع کنم.
این جوان دزفولی از رئیس جمهوری منتخب خواست به  وضعیت کشور رسیدگی کند تا زندگی مردم به رفاه برسد و از تنگ دستی نجات یابند.
محمدمهدی فرخنده یکی دیگر از جوانان دزفول نیز که به گفته خودش قرار نبوده در انتخابات شرکت کند بیان کرد: به خاطر تبلیغات منفی شبکه‌های خارجی در انتخابات شرکت کردم؛ وقتی دیدم همه جهان نگاهشان به رای ماست، در ادامه راه شهدا رای خود را به صندوق انداختم.

این جوان دزفولی از رئیس جمهوری منتخب خواست بیشتر به فکر جوانان باشد و در کشور تحول ایجاد کند.
نرجس عادل پور یک بانوی دزفولی نیز علت حضور خود پای صندوق‌های اخذ رای را لبیک به رهبر انقلاب دانست و گفت: با حضورم پای صندوق‌های رای دشمن را ناکام کردم البته نارضایتی‌هایی هم وجود دارد چراکه مطالبات مردم برآورده نشده است.

وی افزود: امیدوارم رئیس جمهوری جدید، انقلابی و جهادی عمل کند و سطح اقتصاد، فرهنگ و سیاست کشور را یک پله بالا برد.
شهناز لرکی یک بانوی دیگر دزفولی نیز وظیفه هر ایرانی در این برهه از زمان را ایستادن پشت نظام دانست و گفت: هرکس در انتخابات شرکت نکند، خائن است.
این بانوی متعصب دزفولی با بیان اینکه گرانی و مشکلات توجیه خوبی برای شرکت نکردن در انتخابات نیست، گفت: بیشتر مشکلات مانند تحریم‌ها توسط دشمن ایجاد شده‌اند از این رو همه باید در انتخابات شرکت کنند تا مشکلات برطرف شوند.

علی اعلمی‌زاده یکی دیگر از شهروندان دزفول نیز اظهارداشت: شرکت در انتخابات علاوه بر  اجر معنوی و  بعد شرعی‌اش، یک تفکر و مدیریت برای  اداره‌ کشور است؛ در واقع ما دیدگاهی که به تفکرمان نزدیک‌تر است و احساس می‌کنیم گره گشا است را انتخاب می‌کنیم.
وی شرکت نکردن در انتخابات را غیرعقلانی دانست و افزود: از شرایط موجود راضی نیستم ولی قهر با صندوق کمک به همان نارضایتی است؛ برای جبران مشکلات و راه اشتباه باید انتخابی بهتر داشته باشیم. 
اعلمی‌زاده گفت: فرد اصلح کسی است که مؤمن، باتقوا، شفاف، صادق، پویا با رزومه‌ کاری قوی، مدیر و مدبر، ریسک‌پذیر، جهادی، اهل اعتماد به جوانان، دلسوز نسبت به مردم، متواضع در برابر مردم  و متکبر در برابر دشمن باشد. 
وی افزود: مردم طعم ناامنی، جنگ، انفعال مدیریتی، فشار اقتصادی، وعده‌های تو خالی و شعاری  را چشیده اند؛ گام دوم انقلاب حرکتی مانند ۲۲ بهمن ۵۷ می‌خواهد که  لازمه‌ آن حضور حداکثری پای صندوق‌ها و آغاز فصل جدید انقلاب است.
محسن داوری یکی از شهروندان دزفول نیز شرکت در انتخابات را به خاطر شرایط کشور ضروری دانست و گفت: شرکت در انتخابات یک  تکلیف و  وظیفه دینی و شرعی است. 
وی که از اوضاع کنونی کشور راضی نیست، معتقد است: راه درست کردن شرایط قهر با صندوق انتخابات نیست بلکه باید با انتخابی درست زمینه بهتر شدن شرایط را فراهم کنیم.
داوری خداترس، دلسوز و خدمتگزار مردم بودن را از شاخصه های فرد اصلح دانست و و افزود: حضور پرشور در انتخابات ضمن محکم کردن پایه‌های نظام و کشور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم خواهد بود.
مهنوش محمودی یکی از اساتید دانشگاهی دزفول نیز اظهارداشت: در انتخابات شرکت کردم زیرا وطنم برایم ارزشمند است؛ به طور قطع از اوضاع کنونی کشور دلگیر و ناخرسندم و از رئیس جمهوری اصلح انتظار دارم به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشد و قدر  اعتماد مردم را بداند.

این بانوی دزفولی مردم ایران را مردمی فهیم، فداکار و نجیب دانست و افزود: این شرایط معیشتی، فرهنگی و رهاشدگی آینده جوانان کشور و شایسته مردم ایران زمین نیست.
بهمن دریکوندی یکی دیگر از شهروندان دزفول نیز گفت: علاقه فراوانی به مملکتم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارم و با وجود نارضایتی از وضع موجود آمدم رای بدهم تا شرایط توسط فردی اصلح بهبود یابد.
وی با توصیه شهروندان به شرکت در انتخابات برای تغییر وضعیت کنونی در انتخابات افزود: از رئیس جمهوری منتخب انتظار دارم  قاطع باشد.
دریکوندی شرکت در انتخابات را  یک وظیفه دانست و گفت: صداقت در گفتار و عمل به شعارها از ویژگی‌های رئیس جمهوری اصلح است.
مصطفی علی رحیمی یکی دیگر از جوانان دزفول نیز علت حضور در انتخابات را سهیم بودن در تعیین آینده خود و کشور اعلام کرد و افزود: اوضاع کنونی اصلا راضی کننده نیست و رئیس جمهوری منتخب باید به وضع معیشت، مسکن، اشتغال و سایر مطالبات مردمی رسیدگی کند.
وی از همشهریان خود خواست با انتخابی آگاهانه نقشی موثر در تغییرات کشور داشته باشند.
سکینه کردی دلیل شرکت در انتخابات را درست شدن وضع موجود دانست و گفت: مملکت ما شهدای زیادی تقدیم اسلام کرده لذا در  انتخابات شرکت می‌کنم تا مدیون خون آنها نباشم.

وی با بیان اینکه با انتخاب فرد اصلح وضعیت کشور بهبود می‌یابد، افزود: با شرکت در انتخابات از حق قانونی خودم استفاده می‌کنم تا  در چهار سال آینده حرفی برای گفتن داشته باشم.
این بانوی دزفولی اظهارداشت: رییس جمهوری باید در چارچوب اختیارات خود از عزت ایران درعرصه بین المللی دفاع کند و سطح رفاه اجتماعی مردم را از طریق طرح‌های کلان و توسعه زیرساخت‌های کشور بالا ببرد تا با افزایش خدمات روحیه امید و سرزندگی به جوانان و اجتماع برگردد.
وی بر ضرورت تحقق وعده‌های داده شده تاکید کرد و افزود: رییس جمهوری باید تخصص و تعهد کافی داشته باشد، درد مردم‌ را بداند و در مقابل مردم به عنوان ولی نعمتان مسوولان  صداقت وتواضع داشته باشد.
حجت الاسلام مصطفی محجوب یکی از فعالان فرهنگی شهرستان دزفول نیز در شعبه آستان سبزقبای دزفول گفت: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب هستیم مسوولیت همه جوانان به ویژه رای اولی‌هارا  بیشتر می‌کند.
وی به جوانان توصیه کرد با شور و اشتیاق هرچه تمام‌تر قصد قربت کرده و افراد اصلح را انتخاب کنند تا بتوانند گرهی از کار همه مردم باز کنند.

محمود ادهم یکی دیگر از جوانان دزفولی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف دینی و مسئولیت پذیری نسبت به آینده کشور است.
وی که از شرایط موجود کشور ناراضی است برای کمک به ارتقای فرهنگ و ایجاد عدالت، از بین بردن شکاف طبقاتی از نظر اقتصادی و فرهنگی وظیفه خود دانسته در انتخابات شرکت کند.
این جوان دزفولی افزود: رییس جمهور منتخب باید متدین، مردم دوست، متخصص  و روشنفکر باشد.

شیخ علی زبید یکی دیگر از شهروندان دزفول که در امر صلح و سازش فعالیت زیادی دارد، نیز گفت: شرکت در انتخابات در راستای تعیین سرنوشت کشورمان در عرصه‌های ملی و بین المللی است.
وی  شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و اجتماعی دانست و گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی دشمن در عرصه‌های ملی و بین المللی دستاورد و پیشرفت‌های چشمگیر و بسیار خوب و بی‌نظیری داشته‌ایم.
این شهروند دزفولی از رئیس جمهوری منتخب خواست با  تحقق عدالت و عدالت گستری در دولت، حل مشکل بیکاری و اشتغالزایی برای مردم، رفع مشکل مسکن و حمایت از تولید کنندگان داخلی  همواره با مردم باشد.
وی خواستار حمایت، پشتیبانی و دفاع  همه جانبه رئیس جمهوری منتخب از محرومان، مستضعفان، زنان بی‌سرپرست، کودکان کار، زاغه نشینان، کوخ نشینان و مناطق محروم کشور شد و افزود: دولت باید با فساد و تبعیض مبارزه و با تشکیل کمیته‌ها، ستادها، گروه‌ها و انجمن‌های مردمی در شهرستان‌ها و استان‌ها از ظرفیت جوانان، نخبگان و نیروهای انقلابی و جهادی دلسوز در راستای تحقق نهضت خدمت رسانی به مردم استفاده کند.
محمد یاقوت‌پور یکی دیگر از شهروندان دزفول و فعالان فرهنگی نیز انتخاب دولتی فرهنگ‌محور را راهگشای برون‌رفت از مشکلات دانست و گفت:  پیچیدگی‌های عرصه فرهنگ و هنر و مشکلات خاصی که در راه تعالی این حوزه وجود دارد اقتضا می‌کند که رییس جمهوری منتخب با نگاهی انقلابی و متعهدانه و البته جریان‌ساز علاوه بر تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی، بر انجام تحولات اساسی در عرصه فرهنگ و هنر و تغییر ساختارهای فرهنگی اعتقاد داشته باشد.
وی افزود: رییس جمهوری آینده باید در زمینه رفع مشکلات مدیریتی و کاغذبازی‌ها، ناکارآمدی سیستمی، موازی‌کاری دستگاه‌ها و نهادهای چندگانه فرهنگی و هنری در کشور و مدیریت‌های پنهان و تلاش کند و از مجموعه نخبگان و کارشناسان فرهنگی به‌ویژه درخصوص تعالی‌بخشی به هنر متعالی و فرهنگ‌ساز نمایش بهره گیرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خردادماه در ۳۹۲ شعبه اخذ رای در دزفول در حال برگزاری است.

ستاد انتخابات کشور، همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی را برای رای دهندگان ضروری اعلام کرده و از آنها درخواست کرده است که هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات دزفول، تمام شعب اخذ رای دارای تهویه بوده و ضدعفونی شده اند و نکات بهداشتی متناسب با شرایط کرونایی در آنها رعایت شده است.

۳۰ بازرس بهداشت نیز اجرای پروتکل‌های بهداشتی را در شعب اخذ رای دزفول رصد می‌کنند ضمن اینکه بهورزان، کنترل پروتکل‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای در روستاها را برعهده دارند.

۴۰ نفر از نیروهای هلال احمر نیز به عنوان ناظر بهداشت در قالب طرح حامیان سلامت در شعب اخذ رای حضور دارند.

منبع: ایرنا