عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: هرگونه آمار و نتایج شمارش آراء باید به طور رسمی از طریق ستاد انتخابات اعلام شود و اسامی و نتایج اعلام شده در فضای مجازی فاقد اعتبار و صحت لازم است. فریدون بندری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور چشمگیر مردم در جشن انتخابات […]

عصر خوزستان:

فرماندار بندر ماهشهر: نتایج اعلام شده در فضای مجازی صحت ندارد

اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: هرگونه آمار و نتایج شمارش آراء باید به طور رسمی از طریق ستاد انتخابات اعلام شود و اسامی و نتایج اعلام شده در فضای مجازی فاقد اعتبار و صحت لازم است.

فریدون بندری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور چشمگیر مردم در جشن انتخابات اظهار کرد: زمان رای گیری در شعب اخذ رای شهرستان بندرماهشهر به پایان رسید و با احصای آرای ماخوذه در شعب اخذ رای سراسر شهرستان، تاکنون میزان مشارکت در بندرماهشهر  ۴۷ درصد است.

وی افزود: شمارش آرای مأخوذه در شعب شهری از ساعت ۲:۰۰ بامداد آغاز شده و روند شمارش آرای این شعب همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر با تکذیب آمارهای منتشر شده در فضای مجازی خاطرنشان کرد: هنوز کار شمارش آرا در شعب شهری به پایان نرسیده و آمار منتشر شده در فضای مجازی به هیچ عنوان صحت ندارد.

بندری یادآور شد: هرگونه آمار و نتایج شمارش آرا باید به طور رسمی از طریق ستاد انتخابات اعلام شود و اسامی و نتایج اعلام شده در فضای مجازی فاقد اعتبار و صحت لازم است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعدد شعب و حضور و مشارکت باشکوه مردم در صحنه انتخابات ممکن است کار شمارش آرا تا ظهر امروز شنبه به طول بیانجامد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا بامداد شنبه پایان یافت.

بندر ماهشهر در ۱۰۰ کیلومتری اهواز و در جنوب خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا