عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: روند تجمیع آرای انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان با دقت کامل در حال انجام است. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری اظهار کرد: شرایط این شهرستان به دلیل تعداد شهرهای زیر مجموعه و تعدد صندوق‌های آرا با دیگر شهرستان‌ها […]

عصر خوزستان:

فرماندار: روند تجمیع آرای انتخابات شورای اسلامی شهر ماهشهر ادامه دارد

اهواز-ایرنا- سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: روند تجمیع آرای انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان با دقت کامل در حال انجام است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندر ماهشهر، فریدون بندری اظهار کرد: شرایط این شهرستان به دلیل تعداد شهرهای زیر مجموعه و تعدد صندوق‌های آرا با دیگر شهرستان‌ها متفاوت است.

وی افزود: از طرفی نیز نهایت دقت در شمارش آرا برای رعایت حقوق کاندیداها و مردم برای فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان بسیار حائز اهمیت است و اجازه تضییع کوچک‌ترین حقی از هیچ کاندیدایی را نخواهیم داد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: به همین جهت تجمیع آرا که با دقت و حساسیت ویژه و خاص در حال انجام است مقداری به طول انجامیده و این روند همچنان ادامه دارد.

بندری یادآور شد: از سوی دیگر بر اساس روال قانونی کار، ابتدا باید شمارش و تجمیع آرا ریاست جمهوری انجام می‌شد که این موضوع نیز بر طولانی شدن روند تجمیع آرا انتخابات شورای شهر تأثیر گذاشت.

وی تصریح کرد: بنابراین مردم به شایعات و اخبار و آمارها و اسامی ناصحیح و غیردقیق منتشر شده در فضای مجازی توجه نداشته باشند و اخبار رسمی و موثق را از طریق اخبار و اطلاعیه‌های رسمی فرمانداری و ستاد انتخابات شهرستان دنبال کنند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: مردم و کاندیداها این اطمینان را داشته باشند که روند تجمیع آرا با نهایت دقت، ظرافت و حساسیت در حال انجام است و به زودی با اتمام کار و قطعی شدن نتایج، موضوع و نتیجه از طریق اطلاعیه رسمی به سمع و نظر عموم شهروندان خواهد رسید.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر بامداد شنبه ۲۹ خرداد پایان یافت.

بندر ماهشهر در جنوب خوزستان واقع شده و با اهواز ۱۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

منبع: ایرنا