عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول با اشاره به وقوع حادثه برای بالگردی که جهت انتقال آرای اهالی منطقه سخت گذر احمدفداله رفته بود، گفت: صندوق انتخابات این حادثه در حال انتقال به دزفول است. علی فرهمندپور عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بالگرد مورد نظر حامل یک صندوق اخذ رای منطقه […]

عصر خوزستان:

فرماندار: صندوق انتخابات حادثه بالگرد در حال انتقال به دزفول است

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول با اشاره به وقوع حادثه برای بالگردی که جهت انتقال آرای اهالی منطقه سخت گذر احمدفداله رفته بود، گفت: صندوق انتخابات این حادثه در حال انتقال به دزفول است.

علی فرهمندپور عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بالگرد مورد نظر حامل یک صندوق اخذ رای منطقه احمد فداله بود که پیدا شده و در حال انتقال به دزفول است. 

وی بیان کرد: بالگرد حادثه دیده حامل چهار نیروی پروازی، یک نیروی انتظامی و پنج نفر از عوامل اجرایی بود که متاسفانه علیرضا باغبان زاده از نیروهای پلیس راهور دزفول در این حادثه شهید و بقیه مصدوم شدند.

معاون استاندار خوزستان با اشاره به انتقال مصدومان به بیمارستان بزرگ دزفول گفت: حال عمومی مصدومان مساعد است و در حال درمان سرپایی هستند.

وی افزود: هنوز علت حادثه مشخص نیست و تیمی از تهران برای بررسی علت موضوع به دزفول سفر کرده‌اند. 
فرماندار دزفول درخصوص نتایج انتخابات شورای شهر دزفول نیز گفت: در حال شمارش و بررسی آرا هستیم که به محض پایان عملیات، نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.

فرهمندپور روز گذشته اعلام کرده بود برای مناطق سخت گذر دزفول چهار سورتی پرواز در نظر گرفته شده که پرواز برگشت آنها روز بعد از انتخابات انجام می‌شود.

پرواز برگشت ظهر امروز در نزدیکی دزفول دچار حادثه شده و فرود اضطراری داشته است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در ۳۹۲ شعبه اخذ رای در دزفول برگزار شد.

منبع: ایرنا