عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: منتخبان شورای اسلامی چهار شهر در دشت آزادگان، از میان ۹۱ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر این شهرستان معرفی شدند. حمید سیلاوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: واجدان شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد امسال […]

عصر خوزستان:

منتخبان شورای اسلامی چهار شهر در دشت آزادگان اعلام شدند

اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: منتخبان شورای اسلامی چهار شهر در دشت آزادگان، از میان ۹۱ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر این شهرستان معرفی شدند.

حمید سیلاوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: واجدان شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در شهرستان دشت آزادگان ۷۹ هزار و ۴۷۴ نفر بودند که از این تعداد ۵۲ هزار و ۵۰۹ نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه درصد مشارکت مردم دشت آزادگان در این انتخابات ۶۶.۷ درصد بود گفت:در این انتخابات از میان ۲۰ هزار و ۲۴۸ رای صحیح ، محمد رضا عفری با سه هزار و ۹۶۰ رای، صادق حریزی پور به سه هزار و ۹۰۶ رای، ناصر جلالی با سه هزار و ۳۷۶ رای، علی چلداوی با سه هزار و ۲۱۷ رای، علی جلالی با سه هزار و ۲۱۴ رای، حیدر سواری با سه هزار و ۶۹ رای، و هوشنگ جلالی با ۲ هزار و ۹۷۰ رای به عنوان منتخبان شورای اسلامی شهر سوسنگرد مرکز دشت آزادگان برگزیده شدند.

سیلاوی افزود: همچنین در شهر بستان از میان سه هزار و ۲۳۳ رای اخذ شده صحیح، ایوب چلداوی با یکهزار و ۳۱۲ رای، عبدالکاظم نیسی با یکهزار و ۱۱۳ رای، لطف اله سواعدی با یکهزار و ۹۶ رای، عبدالعلی دحیمی با یکهزار و ۶۵ رای ، و احمد سواعدی با یکهزار و ۳۲ رای، با کسب بیشترین آرا، منتخب شورای اسلامی شهر بستان شدند.

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: درشهر کوت سید نعیم نیز از پنج هزار و ۵۶ رای اخذ شده صحیح سعید حلفی با یکهزار و ۳۵۵ ، علی حلفی با یکهزار و ۱۲۴ رای ، سعید حردانی با یکهزار و سه رای، احد خلفی با ۹۶۳ رای و جابر جلالی حمیدی ۹۱۲ رای حایز اکثریت آرا شدند.

وی گفت: در شهر ابوحمیظه نیز سه هزار و ۴۹۲ رای صحیح ، صالح مزرعه با یکهزار و ۳۰۷ رای، مهدی فخیمی با یکهزار و ۲۶۰ رای، امید مزرعه اصل با یکهزار و ۲۱۰ رای، محمد مزرعه با یک هزار و ۱۹۶ رای و عبداله مزرعه با یکهزار و ۱۸۴ رای ، با کسب بیشترین آرا منخب شورای شهر ابوحمیظه شدند.

سیلاوی با اشاره به تعداد آرای اخذ شده در انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دشت آزادگان نیز بیان کرد: مجموع آرای اخذ شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، ۵۲ هزار و ۵۰۹ رای بود که ،۴۲ هزار و ۶۳۷ رای صحیح بود که به تفکیک ۳۴ هزار و ۴۴ رای به سید ابراهیم رییسی، چهار هزار و ۶۴۸ رای به محسن رضایی میرقائد، سه هزار و ۶۰ رای به عبدالناصر همتی و ۸۸۵ به سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی تعلق گرفت.

۵۷ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرستان دشت آزادگان در انتخابات ۲۸ خرداد در نظر گرفته شده بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خرداد جاری در سراسر کشور برگزار شد.

منبع: ایرنا