عصر خوزستان: ایرنا- اهواز- فرماندار هویزه با اشاره به مشارکت ۸۵ درصدی در انتخابات این شهرستان گفت: ۲۲ هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و ۲۰ هزار در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند. حبیب عفری شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در انتخابات ۲۸ خرداد شهرستان هویزه عاشور مومنان زاده با […]

عصر خوزستان:

منتخبان شورای شهر هویزه مشخص شدند

ایرنا- اهواز- فرماندار هویزه با اشاره به مشارکت ۸۵ درصدی در انتخابات این شهرستان گفت: ۲۲ هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و ۲۰ هزار در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.

حبیب عفری شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در انتخابات ۲۸ خرداد شهرستان هویزه عاشور مومنان زاده با ۲ هزار و ۲۵۶ رای، علی شرفی با ۲ هزار و ۱۷۸ رای، نجم جرفی با ۲ هزار و ۱۰۹ رای، حسن سیلاوی با ۲ هزار و ۱۰ رای و سعید بوعذار با یک هزار و ۹۱۵ رای منتخبان شورای شهر هویزه شدند.

همچنین در این شهرستان علی کوتی با یک هزار و ۷۳۲ رای، حکیم بوعذار با یک هزار و ۴۶۸ رای و حسن عذاری با یک هزار و ۴۵۷ رای به عنوان اعضای علی البدل این شورا برگزیده شدند.

۴۶ نفر داوطلب انتخابات شورای شهر هویزه بودند.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار شد که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهرها و روستاهای محل برگزاری انتخابات اضافه شده است.

منبع: ایرنا