عصر خوزستان: دزفول-ایرنا – نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و رفع مشکلات بانکی آنها از طریق مسوولان استانی و کشوری در دست پیگیری است . به گزارش ایرنا سیداحمد آوایی روز شنبه در جریان بازدید از مجموعه کارخانجات صنایع تبدیلی کشاورزی هلدینگ رحمت تجارت دزفول افزود: […]

عصر خوزستان:

نماینده مجلس: مشکل بانکی تولیدکنندگان دزفول پیگیری می‌شود

دزفول-ایرنا – نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت همه جانبه از تولید کنندگان و رفع مشکلات بانکی آنها از طریق مسوولان استانی و کشوری در دست پیگیری است .

به گزارش ایرنا سیداحمد آوایی روز شنبه در جریان بازدید از مجموعه کارخانجات صنایع تبدیلی کشاورزی هلدینگ رحمت تجارت دزفول افزود: راه اندازی چنین شرکتی در راستای توسعه فعالیت کشاورزان از سال ۸۳ و مجلس هفتم یکی از آرزوهای من بود.
وی ضمن تبریک به بانیان این شرکت در شرایط سخت تحریم و سیستم اداری و اجرایی ۲ سال گذشته گفت: بانیان این شرکت با همت بلند خود و ایجاد سردخانه‌ها و سورتینگ، بیشترین خدمت را به کشاورزان ارائه کردند.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: این شرکت در بهترین مکان و سخت ترین شرایط  راه اندازی شده، ایجاد شغل در زمان کنونی بالاترین عبادت در زمان کنونی است.
وی همچنین از بهره برداری ۲ فاز بزرگ صنایع تبدیلی کشاورزی  دزفول در آینده نزدیک خبر داد و از چهار فاز احداث شده هلدینگ رحمت تجارت شامل کارخانه برنج کوبی، کارخانه خوراک دام، واحد سورتینگ و صادرات و همچنین سردخانه سه هزار تنی ۲ مداره محصولات کشاورزی بازدید کردو
داوود رحمتی مدیرعامل هلدینگ رحمت تجارت نیز به صرف هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث این مجتمع تولیدی اشاره کرد و گفت: هلدینگ رحمت تجارت با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تاسیس شده و در مراحل آزمایشی درحال فعالیت است.

وی افزود: گام‌های دیگر مرتبط به صنایع تبدیلی کشاورزی نیز  در حال مطالعه است که در مکان فعلی کارخانجات رحمت تجارت احداث خواهند شد. 
رحمتی گفت: این شرکت از ۲هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های همجوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیرپوشش این هلدینگ برای تامین خوراک دام قرار دارند. 
مجتمع کارخانجات هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان قرارردارد که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز نموده است .

منبع: ایرنا