بررسی برنامه عملیاتی سال 1400 سازمان های وابسته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز
 
   بررسی برنامه عملیاتی سال 1400 سازمان های وابسته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز

عصر خوزستان: جلسه بررسی برنامه عملیاتی سال 1400 سازمان های وابسته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک و با حضور مدیران عامل سازمان های مذکور، مدیرکل حسابرسی و مجری در امور برنامه ریزی، برگزار شد.     به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل […]

عصر خوزستان:

جلسه بررسی برنامه عملیاتی سال 1400 سازمان های وابسته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک و با حضور مدیران عامل سازمان های مذکور، مدیرکل حسابرسی و مجری در امور برنامه ریزی، برگزار شد.

    به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، جلسه بررسی برنامه عملیاتی سال 1400 سازمان های وابسته معاونت حمل و نقل و ترافیک، به ریاست معاون حمل و نقل و ترافیک و با حضور مدیران عامل سازمان های مذکور، توفیقی مدیرکل حسابرسی و حبیبیان مجری درامور برنامه ریزی در محل سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز عنوان کرد: این برنامه عملیاتی صرفاً شامل پروژه های جدید و یا پروژه های در حال اجرای سازمان های مربوطه نیست و لازم است این سازمان ها تمامی فعالیت های در حال اجرا، اعم ازطرح ها (گروه پروژه)، فعالیت ها و اصلاح فرآیندها را در این برنامه لحاظ نمایند.

عبدالامیر مجدم با اشاره به لزوم پیگیری کلیه وظایفی که بر اساس شرح وظایف بر عهده حوزه های مختلف است، تاکید کرد: مدیران عامل سازمان های مربوطه می بایست هرچه سریعتر نسبت به پیگیری پروژه ها و برنامه های بین بخشی که در حوزه وظایف موضوعی سازمان قرار می گیرد، اقدام و آن را در برنامه های خود لحاظ نمایند.

حبیبیان مجری در امور برنامه ریزی نیز در این جلسه با اشاره به فرآیند تدوین و اصلاح برنامه سازمان ها در سال جاری، خاطر نشان کرد: در این مرحله معاونت های ناظر بایست برنامه سازمان ها را مورد بررسی قرار داده و پس از برطرف نمودن کاستی های موجود، تایید نمایند.

وی افزود: همچنین در تدوین و اصلاح برنامه عملیاتی سازمان ها در سال جاری، وظایف مندرج در اساسنامه ها، برنامه های بالادستی نظیر برنامه پنجساله راهبردی دوم شهرداری و نیز سیاست های ابلاغی شهردار جهت بررسی برنامه ها، مد نظر قرار داده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در ادامه این جلسه و پس از ارائه توضیحات مدیران عامل سازمان های وابسته معاونت حمل و نقل و ترافیک در خصوص برنامه عملیاتی تنظیم شده در سال جاری، موارد نیازمند اصلاح و تکمیل را مشخص و تاکید نمود: سازمان ها مکلف هستند ظرف 48 ساعت نسبت به اصلاح و ارائه برنامه جدید و اخذ تایید معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام نمایند.