عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – کشتی گیران فرنگی کار خوزستانی در مسابقات بین المللی ترکیه موفق به کسب ۲ مدال شدند. احمد عبدالخانی رییس هیات کشتی خوزستان شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: هشت ورزشکار و ۲ مربی از استان در قالب تیم ملی به رقابت های کشتی فرنگی وهبی امره ترکیه اعزام شدند.  وی […]

عصر خوزستان:

فرنگی کاران خوزستانی در مسابقات بین المللی ۲ مدال کسب کردند

اهواز – ایرنا – کشتی گیران فرنگی کار خوزستانی در مسابقات بین المللی ترکیه موفق به کسب ۲ مدال شدند.

احمد عبدالخانی رییس هیات کشتی خوزستان شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: هشت ورزشکار و ۲ مربی از استان در قالب تیم ملی به رقابت های کشتی فرنگی وهبی امره ترکیه اعزام شدند. 

وی افزود: در پنج وزن اول این مسابقات، فرنگی کاران استان موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

عبدالخانی گفت: پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد همچنین امین کاویانی نژاد در وزن ۷۲ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

وی افزود: در وزن ۸۲ کیلوگرم در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول مقابل یونس اف از روسیه شکست خورد و با توجه به  حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت اما در این دیدار نیز با نتیجه سه بر یک به حریف ترکیه ای باخت و پنجم شد.

رییس هیات کشتی استان گفت: رسول گرمسیری دیگر کشتی گیر استان نیز در دور نخست کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم مغلوب امره کوش از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، گرمسیری از دور رقابت ها کنار رفت.

وی افزود: در مسابقات پنج وزن دوم نیز حسین اسدی در وزن ۶۷ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مهرداد مردانی دیگر کشتی گیر استان در وزن ۶۰ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ خردادماه برگزار می شود.

منبع: ایرنا