عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار باغملک گفت : پنج منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای باغملک و میداود مشخص شدند. محمد نجاتی پور روز یکشنبه ، با اشاره به تعداد ۲۱ هزارو ۸۴۱ رای ماخوذه از ۲شهر باغملک و میداود ، اظهار داشت : هیات نظارت و هیات اجرایی کار تجمیع آرای ششمین دوره […]

عصر خوزستان:

نتایج انتخابات شورای شهر باغملک و میداود اعلام شد

اهواز – ایرنا – فرماندار باغملک گفت : پنج منتخب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای باغملک و میداود مشخص شدند.

محمد نجاتی پور روز یکشنبه ، با اشاره به تعداد ۲۱ هزارو ۸۴۱ رای ماخوذه از ۲شهر باغملک و میداود ، اظهار داشت : هیات نظارت و هیات اجرایی کار تجمیع آرای ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر باغملک و میداود را به پایان رساند و بر اساس آرایی که به دست آمده منتخبان اصلی و علی البدل شورای شهر مشخص شدند .

وی با اشاره به تعداد کل برگه های ماخوذه در انتخابات شورای اسلامی شهر باغملک گفت : از تعداد ۱۸ هزارو ۵۰۴ رای دریافت شده ، یحیی سلمان‌وند محمد ولی با تعداد چهار هزارو ۶۹۴ رای ،امراله زنگنه با چهار هزارو ۴۳۷ رای ، رضا ممبنی با چهار هزارو ۲۲۸ رای ، جمشید زنگنه با سه هزارو ۸۸۷ رای و جانعلی رضایی با سه هزارو۸۰۹ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر باغملک در دوره ششم توسط مردم این شهرستان انتخاب شدند.

فرماندار باغملک افزود : آقایان مسلم جمعه زاده با سه هزارو ۷۷۱ رای ، میلاد طهماسبی با سه هزارو ۴۹۱ رای و نصیر آذر بار نیز با سه هزراو ۴۸۹ رای به عنوان عضای علی‌البدل شهر باغملک انتخاب شدند.

نجاتی پور با بیان اینکه در شهر میداود تعداد سه هزارو ۲۸۷ رای ماخوذه داشتیم ، گفت : از این تعداد آقایان روح الله ممبینی کاظمی با ۹۸۹ رای ، فتح الله دژند با ۸۵۴، شهرام بهمنی با ۸۵۳ رای ،مهدی جعفری با ۶۳۷ رای و حامد داودی با ۶۱۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر میداود در دوره ششم توسط مردم این شهرستان حائز اکثریت آرا شدند.

وی ادامه داد : آقایان حسن کاظمی کیا با ۵۷۹ رای و موسی داودی با ۵۷۲ رای و اسمعیل داودی با ۵۴۸ رای به عنوان عضای علی‌البدل شهر میداود برگزیده شدند.

نجاتی پور افزود : در این دوره از انتخابات در ۲شهر باغملک و میداود ۳۶ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده بود .

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار شد.

منبع: ایرنا