بررسی برنامه عملیاتی  1400 سازمانهای حوزه خدمات شهری
 
  بررسی برنامه عملیاتی  1400 سازمانهای حوزه خدمات شهری

عصر خوزستان:    جلسه بررسی برنامه عملیاتی سازمانهای وابسته سازمانهای حوزه خدمات شهری با حضور عالی پور سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ، مدیران عامل و روسای سازمانهای مربوطه ، مدیرکل حسابرسی، مجری در امور برنامه ریزی و نماینده معاونت خدمات شهری برگزار شد. سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی […]

عصر خوزستان:

   جلسه بررسی برنامه عملیاتی سازمانهای وابسته سازمانهای حوزه خدمات شهری با حضور عالی پور سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ، مدیران عامل و روسای سازمانهای مربوطه ، مدیرکل حسابرسی، مجری در امور برنامه ریزی و نماینده معاونت خدمات شهری برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی در این جلسه با اشاره به اهمیت برنامه محوری خاطرنشان کرد: تدوین برنامه سالانه براساس وظایف ذاتی سازمانها و ماموریتهای محوله به مستندسازی اهداف و برنامه ها کمک کرده و امکان ارزیابی حوزه های مختلف را براساس برنامه زمان بندی میسر می کند.

وی افزود: به همین منظور پس از جلساتی که با حضور شهردار محترم برگزار شد، جهت بررسی انطباق برنامه با وظایف مندرج در اساسنامه و برنامه های بالادستی و سیاستهای ابلاغی، جلساتی با حضور معاونتهای ناظر به تفکیک حوزه ها برگزار و برنامه عملیاتی سال 1400 سازمانها به تفصیل بررسی می شود.

در ادامه جلسه برنامه های تدوین شده سازمانها، انطباق آن براساس وظایف مندرج در اساسنامه و موارد تدوین شده در برنامه های بالادستی توسط مجری در امور برنامه ریزی ارائه و توضیحات لازم توسط مدیران سازمانها بیان شد.

همچنین مقرر شد سازمانها ظرف 48 ساعت نسبت به اصلاح و ارائه برنامه جدید اقدام نمایند.