تداوم عملیات بهسازی و آسفالت ریزی در سطح منطقه پنج
 
  تداوم عملیات بهسازی و آسفالت ریزی در سطح منطقه پنج

عصر خوزستان: در راستای بهسازی معابر جهت تسهیل در تردد شهروندان، طرح نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه در حال انجام است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز، سیامک قضاوی زاده مدیر منطقه با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، بیان داشت: لکه گیری آسفالت معابر و بهبود عبور […]

عصر خوزستان:

در راستای بهسازی معابر جهت تسهیل در تردد شهروندان، طرح نهضت آسفالت ریزی در سطح منطقه در حال انجام است.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز، سیامک قضاوی زاده مدیر منطقه با اشاره به اینکه آسفالت یکی از مطالبات اصلی شهروندان است، بیان داشت: لکه گیری آسفالت معابر و بهبود عبور و مرور معابر شهری جزء فعالیتهای مهم این منطقه در سال جاری است.

  وی رعایت اصول فنی را از شاخصه‌های مهم برنامه‌های آسفالت‌ریزی منطقه عنوان کرد و متذکر شد: برنامه‌های آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری مطابق بازدیدهای میدانی و گزارش‌های مردمی، اولویت‌بندی شده و در قالب طرح‌های زمان‌بندی شده، به مرور زمان، عملیاتی می‌شود.

مدیر منطقه با بیان این که رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر ضروری است، خاطرنشان کرد: عملیات ترمیم و لکه گیری اصولی معابر با در نظر گرفتن زیرسازی های اساسی و کیفیت استاندارد با تمام امکانات و تجهیزات انجام می گیرد.