عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به گستردگی کار اداره ورزش و جوانان گفت: عقب افتادگی‌های حوزه ورزش شهرستان دزفول باید شناسایی، ریشه یابی و جبران شوند. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در جریان دیدار با رئیس جدید و کارکنان اداره ورزش و جوانان دزفول افزود: اداره […]

عصر خوزستان:

امام جمعه: عقب افتادگی‌های حوزه ورزش دزفول شناسایی و جبران شوند

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با اشاره به گستردگی کار اداره ورزش و جوانان گفت: عقب افتادگی‌های حوزه ورزش شهرستان دزفول باید شناسایی، ریشه یابی و جبران شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز سه شنبه در جریان دیدار با رئیس جدید و کارکنان اداره ورزش و جوانان دزفول افزود: اداره ورزش و جوانان از بخش‌های مهم و اثرگذار فرهنگی جامعه است و ظرفیت بالایی در زمینه مسائل فرهنگی دارد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های حوزه ورزش و جوانان ادامه داد: سیاسی کردن ورزش بزرگترین آفت این حوزه است و بزرگترین لطمه را به آن وارد می‌کند.

امام جمعه دزفول حفظ پاکی و روحیه قهرمانی، پهلوانی و آزادمنشی در ورزش را ضروری دانست و گفت: ورزشکاران باید به دور از مسائل سیاسی  رسالت خود را انجام و در کنار سلامت جسم به سلامت روح و روان خود نیز توجه کنند. 
وی بر لزوم توجه به ورزش همگانی، ورزش بانوان احیای فوتبال در دزفول تاکید کرد و افزود: باید قدم‌های بلندی برای ورزش دزفول برداشته شود.
 حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: باید با عزم و اراده جدی، برنامه ریزی دقیق، رعایت اولویت‌ها و شناسایی استعدادها ورزش دزفول را پیش برد و از ظرفیت‌های شهرستان برای پیشرفت ورزش و جلوگیری از کج روی و آسیب زدن به فرهنگ جامعه استفاده کرد.
وی افزود: می‌توان برای ورزش شهرستان شورا یا مجمعی از افراد موثر پیش بینی کرد که در کنار این مجموعه حامی و پشتوانه مردم باشند.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول نیز در این دیدار گفت: هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه گذاری است و حد و مرزی در این خصوص وجود ندارد.

خادمعلی تهذیبی افزود: دزفول ظرفیت‌های زیادی از نظر منابع انسانی و شرایط جغرافیایی دارد که باید با تمام تلاش ظرفیت‌ها را شناسایی، تقویت و به کار گرفت که لازمه آن ارتقای ساختار سخت افزاری است.

منبع: ایرنا