عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهمنامه ساخت یک سالن ورزشی در شهرستان ماهشهر بین این اداره کل و خانواده خیر نیک اندیش مرحوم “حاج ابراهیم معرفی” امضا شد. علی قربانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این سالن ورزشی با […]

عصر خوزستان:

تفاهمنامه ساخت یک سالن ورزشی در ماهشهر منعقد شد

اهواز – ایرنا – مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهمنامه ساخت یک سالن ورزشی در شهرستان ماهشهر بین این اداره کل و خانواده خیر نیک اندیش مرحوم “حاج ابراهیم معرفی” امضا شد.

علی قربانی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این سالن ورزشی با زیربنای ۹۰۰ مترمربع و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در مدرسه دخترانه زنده یاد حاج ابراهیم معرفی در ماهشهر ساخته خواهد شد.
وی افزود: همچنین با مشارکت خانواده این نیکوکار قرار است مبلغ ۲۰ میلیارد ریال دیگر برای تعمیر و بهسازی این مدرسه اختصاص داده شود.

وی گفت: با کمک خیران می‌توان در کنار توسعه مدارس ، فضای ورزشی بیشتری را برای دانش آموزان ایجاد کرد تا در کنار تحصیل، امکان ورزش کردن را داشته باشند.

طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه وزن در بین دانش آموزان خوزستان رو به افزایش است و باید برای حل این مشکل و تحرک دانش آموزان فکری شود.

خوزستان رتبه نخست کشور را در ساخت مدرسه و مشارکت خیران دارد.

در ۲ سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس درس در خوزستان با کمک خیران ساخته شده است.

منبع: ایرنا