اجرای نقوش ترافیکی و آشکار کننده علائم ترافیکی در سطح منطقه۲ شهرداری اهواز
 
  اجرای نقوش ترافیکی و آشکار کننده علائم ترافیکی در سطح منطقه۲ شهرداری اهواز

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی مدیر این منطقه با اشاره به اهمیت استفاده از آرم و نقوش در ارتقاء رفتار ترافیکی شهروندان، اظهار داشت: ایجاد آرم و نقوش در خیابان‌ها یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در انتقال اطلاعات ترافیکی به رانندگان کمک شایانی کند. وی از اجرای خط‌کشی […]

عصر خوزستان:


به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو، محمدسعید حردانی مدیر این منطقه با اشاره به اهمیت استفاده از آرم و نقوش در ارتقاء رفتار ترافیکی شهروندان، اظهار داشت: ایجاد آرم و نقوش در خیابان‌ها یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در انتقال اطلاعات ترافیکی به رانندگان کمک شایانی کند.

وی از اجرای خط‌کشی خیابان‌ها بر اساس طرح و الگو خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ شورای ترافیک هیچ خط‌کشی بدون طرح و الگو در سطح منطقه انجام‌ نشده و به‌مرور زمان خط‌کشی‌های گذشته نیز اصلاح می‌شود.

مدیر منطقه دو یکی از عوامل مؤثر در ارتقاء فرهنگ ترافیک شهروندان را استفاده درست از علائم راهنمایی و رانندگی دانست و گفت: استفاده درست و به‌جا از هریک از تابلوهای ترافیکی امنیت رفت‌ و آمد ترافیکی شهروندان را افزایش می‌دهد.