عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر گفت: ۱۱ هزار و ۸۹۷ مسافر ورودی از مرز شلمچه از سوی هلال احمر این شهرستان غربالگری کرونایی شدند. امید اسکندری روز چهارشنبه ، با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون نیروهای هلال احمر خرمشهر در مرز شلمچه برای انجام غربالگری […]

عصر خوزستان:

افزون بر ۱۱ هزار مسافر در مرز شلمچه غربالگری شدند

آبادان – ایرنا – رئیس جمعیت هلال احمر خرمشهر گفت: ۱۱ هزار و ۸۹۷ مسافر ورودی از مرز شلمچه از سوی هلال احمر این شهرستان غربالگری کرونایی شدند.

امید اسکندری روز چهارشنبه ، با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون نیروهای هلال احمر خرمشهر در مرز شلمچه برای انجام غربالگری مسافران ورودی در این مرز حضور داشتند افزود: علاوه بر آن اعضای جوانان و امداد و نجات جمعیت هلال احمر خرمشهر در پایانه مسافربری هجرت، ایستگاه راه‌آهن انجام تست کرونا و تب سنجی از مسافران را برعهده دارند.

وی به مشارکت ۳۵ نفر از نیروهای داوطلب جوانان و امداد در طرح ناظران سلامت اشاره کرد و گفت: این داوطلبان برای خدمات رسانی در۲ مکان بسیار حساس و شلوغ مثل پایانه هجرت خرمشهر و راه آهن جهت گرفتن تست راپید از مسافرین فعالیت دارند.

اسکندری شرکت ۲۲ نفر داوطلب جمعیت هلال احمر به عنوان ناظر بهداشتی در شعب اخذ رای را یادآور شد و گفت: همچنین ۲۱ نفر داوطلب و پرسنل هلال احمر به عنوان ناظران صندوق انتخابات شورا و ریاست جمهوری در فرمانداری خرمشهر حضور داشتند.

وی به توزیع ۵۵ هزار عدد ماسک بین دانش‌آموزان خرمشهر در زمان برگزاری امتحانات خبر داد و گفت: توزیع حدود ۱۲۰ بسته حمایتی در۲ مرحله بین نیازمندان از دیگر خدمات ارائه شده به شهروندان خرمشهری است.

اسکندری برگزاری ۲ دوره آموزش کمک های اولیه ویژه خواهران و برادران در ۲ مرحله را از دیگر فعالیتهای جمعیت هلال احمر خرمشهر برشمرد و گفت: دوره‌های تخصصی ویژه نجات‌گران در خصوص موضوع اسکان ، جاده‌ای و سیلاب در خرمشهر برگزار شد.

مرز شلمچه در فاصله ۱۵ کیلومتری خرمشهر واقع است.

منبع: ایرنا