عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: عوامل برگزاری کنکور در این شهرستان به گونه ای عمل کنند که نگرانی و استرس خانواده ها و داوطلبان برای شرکت فرزندان خود در این آزمون و حضور درحوزه های امتحانی به حداقل ممکن برسد . به گزارش ایرنا حمید سیلاوی امروز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری […]

عصر خوزستان:

شرایط برای برگزاری کنکور با کمترین نگرانی برای داوطلبان فراهم شود

اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان دشت آزادگان گفت: عوامل برگزاری کنکور در این شهرستان به گونه ای عمل کنند که نگرانی و استرس خانواده ها و داوطلبان برای شرکت فرزندان خود در این آزمون و حضور درحوزه های امتحانی به حداقل ممکن برسد .

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی امروز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنکور در این شهرستان بیان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی درحوزه های امتحانی و استفاده از کادر با تجربه درکاهش استرس شرکت کنندگان این آزمون بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: تمام دستگاه ها برای برگزاری آزمونی با شرایط مطلوب و مهیا کردن امکانات مورد نیاز ، نهایت تلاش خود را داشته باشند تا دانش آموزآن و خانواده های آنها هیچگونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

سیلاوی با بیان اینکه امسال بیش از ۲ هزار و ۶۲۲ نفر از دانش آموزان این شهرستان در کنکور شرکت می کنند افزود: از این تعداد یکهزار و ۲۶۱ نفر دانش آموز دختر  و یک هزار و ۳۶۱ دانش  آموز پسر خواهند بود که در ۱۳ حوزه  و ۴۵۰ نفر عضو آموزشی و مدیریتی  در روزهای ۹ تا ۱۲ تیرماه امسال در کنکور شرکت خواهند کرد.

فرماندار دشت آزادگان با اشاره به نظارت کامل کارشناسان بهداشت بر حوزه‌های امتحانی افزود: تامین امنیت محل‌های برگزاری کنکور برای  هرچه بهتربرگزار شدن این آزمون را از نیروی  انتظامی خواستاریم.

وی ادامه داد: همراه داشتن و استفاده از ماسک ، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری و خروج از حوزه امتحانی برای شرکت‌کنندگان  الزامی است.

سیلاوی افزود: حفظ سلامت داوطلبان در طول برگزاری آزمون از مهمترین  اولویت های ماست و والدین و اعضای خانواده داوطلبان بابت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل آزمون هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

کنکور امسال از نهم تا ۱۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان دشت آزادگان در غرب استان و در فاصله ۸۵ کیلومتری از اهواز واقع شده است.

منبع: ایرنا