عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: دانش آموزان دزفول موفق به کسب ۱۹۴ رتبه استانی در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری شدند و ۱۹ اثر به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند. به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، رضا محمدی خباز روز یکشنبه اظهارداشت: فرآیند مشارکت دانش آموزان در […]

عصر خوزستان:

راهیابی ۱۹ اثر دانش آموزان دزفول به جشنواره فرهنگی هنری کشوری

دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: دانش آموزان دزفول موفق به کسب ۱۹۴ رتبه استانی در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری شدند و ۱۹ اثر به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش دزفول، رضا محمدی خباز روز یکشنبه اظهارداشت: فرآیند مشارکت دانش آموزان در جشنواره فرهنگی هنری به منظور شناخت و رشد استعدادهای هنری و زیباشناختی دانش آموزان از آذرماه سال ۹۹ با ارسال فراخوان به مدارس آغاز شد.

وی افزود: ۲۶ هزار دانش آموز در مرحله نخست از همه دوره‌های تحصیلی شهرستان دزفول در پنج حوزه سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری شرکت کردند و بیش از ۵۰۰ اثر برگزیده به این جشنواره ارسال شد.

مدیر آموزش و پرورش دزفول با اشاره به کسب ۱۹۴ رتبه استانی توسط دانش آموزان مستعد این شهرستان اظهارداشت: دانش آموزان دزفول با کسب ۷۶ رتبه اول، ۵۸ رتبه دوم، ۴۹ رتبه سوم، ۲ رتبه چهارم و ۹ رتبه برگزیده در استان خوزستان خوش درخشیدند و درنهایت نیز ۱۹ اثر برتر به مرحله کشوری راه یافت. 

حدود ۸۰ هزار دانش آموز در مدارس دزفول تحصیل می‌کنند.

منبع: ایرنا