عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس فدراسیون تنیس کشور گفت: حال تنیس خوزستان خوب نیست و پیشکسوتان و بزرگان این رشته باید کمک کنند تا شرایط در این استان بهتر شود. به گزارش ایرنا داوود عزیزی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس خوزستان که در اهواز برگزار شد، بیان کرد:در دوران کرونا […]

عصر خوزستان:

رییس فدراسیون: حال تنیس خوزستان خوب نیست

اهواز – ایرنا – رییس فدراسیون تنیس کشور گفت: حال تنیس خوزستان خوب نیست و پیشکسوتان و بزرگان این رشته باید کمک کنند تا شرایط در این استان بهتر شود.

به گزارش ایرنا داوود عزیزی روز یکشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس خوزستان که در اهواز برگزار شد، بیان کرد:در دوران کرونا اتفاقات بدی برای ورزش کشور افتاد و رشته تنیس از این موضوع مستثنی نبود اما تلاش می‌کنیم که چرخه این رشته در تمام نقاط کشور با سرعت بیشتری حرکت کند.

وی افزود: همانگونه که رییس هیات جدید خوزستان اعلام کرد باید تعداد تنیسورهای این استان در یک مدت چهار ساله به هزار نفر برسد همچنین زیرساخت های خوبی در این رشته ایجاد شود.

رییس فدراسیون تنیس با بیان اینکه پارسال خوزستان در مسابقات استعدادیابی شرکت نکرد گفت: در مسابقات رده‌های سنی پارسال هیچ ورزشکاری از خوزستان حضور نداشت همچنین در مسابقات امسال تنها یک تنیسور از خوزستان شرکت کرده بود که شایسته این استان نیست زیرا نخستین زمین‌های تنیس کشور در خوزستان تاسیس شد.

وی افزود: زمانی تیم گاز خوزستان در مسابقات لیگ برتر تنیس کشور شرکت می‌کرد و همین باعث شد به مدت هشت سال سرمربی تیم‌ ملی خوزستانی باشد اما اکنون حتی یک تیم هم از خوزستان در لیگ کشور وجود ندارد.

عزیزی بیان کرد: انتظار داریم که در سال های آینده اتفاقات خوبی برای تنیس خوزستان رقم بخورد و این موضوع تنها در صورت همدلی و اتحاد امکان پذیر است در غیر این صورت هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه قدرت مجمع‌های انتخابی بسیار بالا بوده و می‌توانند رییس هیات را استیضاح، عزل یا تقویت کنند افزود: علاوه بر اینکه انتظار داریم که باید به رییس جدید هیات کمک شود، می‌توان از ظرفیت صاحب نظران این رشته در پیشرفت و توسعه تنیس کمک گرفت.

مجمع انتخاب رییس هیات تنیس خوزستان روز یکشنبه برگزار و محمدرضا جمهیری برای چهار سال هدایت این هیات را برعهده گرفت.

منبع: ایرنا