عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مجمع انتخاب رییس هیات تنیس خاکی خوزستان روز یکشنبه با شرکت چهار نامزد در اهواز برگزار شد که محمدرضا جمهیری با ۱۵ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد. به گزارش ایرنا در این مجمع که با حضور رییس فدراسیون و ۱۵ عضو برگزار شد، محمد پولادی، سیدناصر حسینی و […]

عصر خوزستان:

رییس هیات تنیس خاکی خوزستان انتخاب شد

اهواز – ایرنا – مجمع انتخاب رییس هیات تنیس خاکی خوزستان روز یکشنبه با شرکت چهار نامزد در اهواز برگزار شد که محمدرضا جمهیری با ۱۵ رای به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا در این مجمع که با حضور رییس فدراسیون و ۱۵ عضو برگزار شد، محمد پولادی، سیدناصر حسینی و محمدعلی حمیدی دیگر نامزدهای این مجمع بودند.

پولادی، حسینی و حمیدی، از غایبان این مجمع بودند و کار برای رای گیری با یک نامزد دنبال شد.

مجمع هیات تنیس خاکی خوزستان پس از چند ماه که به صورت سرپرستی اداره می‌شد سرانجام صاحب رییس هیات شد.

استفاده از ارگان‌ها و شرکت‌های خوزستان در رشته تنیس، توسعه تنیس در سطح استان، فعال کردن هیات‌های شهرستانی، حضور تیم های خوزستانی در لیگ برتر و استفاده از ظرفیت مدارس مهمترین برنامه‌های رییس جدید هیات تنیس خوزستان بیان شد.

اعضای مجمع متشکل از رییس فدراسیون، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، روسای هیات‌های ورزشی شهرستان، نماینده آموزش و پرورش، نماینده باشگاه‌ها، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، نامزد ریاست هیات بودند.

منبع: ایرنا