عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: با تلاشهای استاندار خوزستان میزان پرداخت معوقات حقوق و دستمزد کارکنان شهرداریهای استان از۴/۳ ماه به سه ماه کاهش یافت. مهراب فلسفی زاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاص با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال میزان پرداخی به شهرداریهای استان […]

عصر خوزستان:

میزان پرداخت معوقات حقوق شهرداریهای خوزستان به سه ماه رسید

اهواز- ایرنا- مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان گفت: با تلاشهای استاندار خوزستان میزان پرداخت معوقات حقوق و دستمزد کارکنان شهرداریهای استان از۴/۳ ماه به سه ماه کاهش یافت.

مهراب فلسفی زاده روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاص با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال میزان پرداخی به شهرداریهای استان از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی پنج هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: این در حالی است که  میزان پرداختیها از این محل در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان گفت: این نشان می دهد که میزان پرداختی از محل یاد شده در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲/۲ برابر افزایش یافته است.

وی گفت همچنین میزان پرداخت حقوق و مزایا به کارکنان شهرداریها و دهیاریهای استان از محل اعتبارات واریزی سازمان شهرداریها و دهیاریها در سه ماهه اول امسال یکهزار و ۱۳۰ میلیارد ریال  بوده است این در حالی است که این رقم در مدت مشابه سال قبل تنها ۳۷۰ میلیارد ریال بوده که رشد ۳۰۵ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان اضافه کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز شهرداریها و دهیاریهای استان  میزان پرداختیها به کارکنان آنها از ابتدای امسال تا کنون  ماهانه در دو نوبت انجام می شده که در نوع خود بی نظیر است.

فلسفی زاده گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده میزان اعتصابات و اعتراضات در شهرداریهای استان در زمینه پرداخت حقوق در سالجاری  به حداقل ممکن رسیده لست.

وی گفت: تامین حقوق کارگران و کارکنان شهرداریهای استان به بالا رفتن کیفیت خدمات و رضایتمندی آنان و در نهایت بالا رفتن کیفیت خدمات به مردم منجر شده است.

وی گفت در حال حاضر ۸۶ شهرداری در استان خوزستان وجود دارد که به ۷۶ درصد جمعیت  استان که در مناطق شهری هستند خدمات  می دهند.

وی گفت: ۲۶ هزار نفر در شهرداریها و دهیاریهای استان در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد آنان مازاد هستند.

وی اراده و همت استاندار خوزستان برای پرداخت معوقات کارگران  و کارکنان شهرداریها را ستودنی دانست و گفت: وعده هایی که استاندار به کارکنان شهرداریهای استان برای به روز کردن پرداخت حقوقرو معوقات آنان داده بود محقق شد.

منبع: ایرنا