عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۳۱ مادر باردار در مناطق سخت‌گذر خوزستان از ابتدای امسال تاکنون توسط ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ امداد رسانی شدند. دکتر فرهنگ کره‌بندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این […]

عصر خوزستان:

امدادرسانی اورژانس خوزستان به ۳۱ مادر باردار در مناطق سخت‌گذر

اهواز – ایرنا – رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۳۱ مادر باردار در مناطق سخت‌گذر خوزستان از ابتدای امسال تاکنون توسط ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ امداد رسانی شدند.

دکتر فرهنگ کره‌بندی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این مدت ۱۳ مادر باردار در مناطق سخت گذر توسط اورژانس هوایی و ۱۳ مادر نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند و پنج مورد نیز به صورت بین بیمارستانی جابه‌جا شدند.

وی افزود: مصدومان ۱۲ مورد سقوط از ارتفاع نیز در مناطق سخت گذر خوزستان توسط اورژانس هوایی و پیش بیمارستانی، به بیمارستان انتقال یافتند و چهار مورد ماموریت بین بیمارستانی به انجام رسید.

بر اساس این گزارش در یک هفته گذشته بالگرد اورژانس ۱۱۵ خوزستان به یک مادر باردار در منطقه کوه سفید ایذه امدادرسانی کرد و در حادثه‌ای که یک زن ۴۰ ساله به دلیل سقوط از ارتفاع در منطقه سوسن ایذه آسیب دیده بود به بیمارستان ایذه منتقل کردند.

۶۸ پایگاه جاده‌ای و ۴۴ پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعال هستند.

منبع: ایرنا