عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – تیم استقلال خوزستان دوشنبه شب از هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف خود تن به شکست داد. به گزارش ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان در هفته سی و چهارم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور دوشنبه شب در ورزشگاه […]

عصر خوزستان:

شکست استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ یک فوتبال کشور

اهواز – ایرنا – تیم استقلال خوزستان دوشنبه شب از هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر حریف خود تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و مس کرمان در هفته سی و چهارم از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور دوشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر مس به پایان رسید. 

در دقیقه ۹۲ این دیدار پیمان میری تک گل این دیدار را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان بازی چند موقعیت گلزنی دیگر به دست آوردند اما یکی پس از دیگری آنها را از دست دادند که اعتراض سرمربی آبی پوشان را به همراه داشت.

پیش از آغاز بازی افسران سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند. هنگام بازی فاصله اجتماعی بین نیمکت نشینان ۲ تیم به خوبی رعایت شد. 

این دیدار بدون حضور تماشاگر بود و از حضور خبرنگاران در این دیدار نیز ممانعت شد. کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز نامناسب بود.

تیم های مس کرمان و استقلال خوزستان به ترتیب با ۵۵ و ۵۲ امتیاز در مکان های چهارم و ششم جدول رده بندی جای گرفتند.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، دومین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

امیر خلیفه اصل سرمربی استقلال خوزستان پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی تحت تاثیر شرایط آب و هوایی قرار گرفت و بازیکنان هر ۲ تیم اذیت شدند.

وی افزود: می توانستیم پیروز میدان باشیم اما از موقعیت های خود استفاده نکردیم و روی یک اشتباه بچه گانه گل خوردیم.

خلیفه اصل گفت: یک سری عوامل باعث شد که امروز نتیجه لازم را نگیریم اگرچه دوست داشتیم سه امتیاز را کسب کنیم و جایگاهمان را در جدول ارتقاء دهیم.

وی در پایان افزود: به هر حال بازی ها تمام شد و لازم است که باشگاه آسیب شناسی کند تا سال آینده با اقتدار بیشتری وارد مسابقات شده و به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان حاضر به انجام مصاحبه نشد.

تیم استقلال ملاثانی دیگر نماینده خوزستان در این رقابت ها با برتری ۲ بر صفر مقابل شاهین بوشهر با ۴۲ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: ایرنا