عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه دشت آزادگان گفت:آبرسانی به روستاهای بستان از توابع دشت‌آزادگان، با تهیه پمپ و الکتروپمپ برای تاسیسات آبرسانی قدرت آباد بستان سرعت بیشتری به خود گرفت. به گزارش ایرنا، سرگرد پاسدار مهدی طرفی روز چهارشنبه با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای جهادی برای آبرسانی به روستاهای دشت آزادگان […]

عصر خوزستان:

آبرسانی به روستاهای بستان دشت‌آزادگان سرعت گرفت

اهواز – ایرنا – فرمانده سپاه دشت آزادگان گفت:آبرسانی به روستاهای بستان از توابع دشت‌آزادگان، با تهیه پمپ و الکتروپمپ برای تاسیسات آبرسانی قدرت آباد بستان سرعت بیشتری به خود گرفت.

به گزارش ایرنا، سرگرد پاسدار مهدی طرفی روز چهارشنبه با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای جهادی برای آبرسانی به روستاهای دشت آزادگان ، بیان کرد: برای افزایش فشار آبرسانی ۲ دستگاه الکتروموتور و ۲ دستگاه پمپ تهیه و در تاسیسات آبرسانی روستای قدرت آباد بستان نصب شد.

وی افزود: همچنین تهیه یک دستگاه الکتروموتور ۱۵ کیلووات سه هزار دور و یک دستگاه الکترو موتور ۱۸.۵  کیلووات سه هزار دور، یک دستگاه پمپ ۶۵.۱۶۰ ، یک دستگاه پمپ ۵۰.۲۰۰ با مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای تاسیسات آب رسانی قدرت آباد در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده سپاه دشت آزادگان ادامه داد: تقویت فشار و پایداری آب شرب روستاهای قدرت آباد، فیروز آباد، میهن آباد، دفار و… توسط بسیج سازندگی سپاه و با حمایت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همکاری آبفا شهرستان تاثیر بسزایی در شتاب بخشی به آبرسانی خواهد داشت.

پیش از این نیز فرمانده سپاه ولیعصر(عج) با اشاره به اعزام تانکرهای آبرسانی به مناطق دارای تنش آبی خوزستان گفته بود که درپی مشکلاتی که در حوضه آب استان خوزستان ایجاد شد، سپاه نیز مانند همیشه در چنین شرایطی وارد میدان شده و ارسال تانکرهای آبرسانی به این مناطق را در دستور کار قرار داده است .

وی افزوده بود: در گروه نخست تانکرها برای اعزام به مناطق کم‌آب به ویژه دشت آزادگان آماده اند و ۳۰ دستگاه تانکر آبرسانی با بیش از ۵۰۰ هزار لیتر در روز پیش بینی شده است.

روز سه‌شنبه هفته جاری نیز فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب نیز از توزیع یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر آب در روستاهای بستان برای دام و احشام خبر داده بود.

منبع: ایرنا