عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید ضرغام‌پرست را به مردم ایثارگر و شهیدپرور خوزستان و به ویژه خانواده آن شهید تسلیت گفت. به گزارش جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در پیام تسلیت این شهید مدافع امنیت بیان کرد: شهادت یکی از مدافعان […]

عصر خوزستان:

استاندار خوزستان شهادت مدافع امنیت را تسلیت گفت

اهواز-ایرنا- استاندار خوزستان در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت، شهید ضرغام‌پرست را به مردم ایثارگر و شهیدپرور خوزستان و به ویژه خانواده آن شهید تسلیت گفت.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در پیام تسلیت این شهید مدافع امنیت بیان کرد: شهادت یکی از مدافعان وطن، شهید ضرغام پرست در راه تأمین نظم و امنیت جامعه مایه تألم و تأثر فراوان شد و یاد و خاطره این مامور سرافراز و شهید مدافع حریم امنیت که جان خود را در راه ایجاد نظم و آرامش و مبارزه با هنجارشکنان و اخلال‌گران امنیت جامعه در طبق اخلاص گذاشت، در خاطر مردم قدرشناس جاودانه خواهد ماند.

وی گفت:  مطمئنا خون پاک شهدا درخت استوار انقلاب و اسلام عزیز را تنومندتر می کند و دشمن کورباطن را ناامیدتر و ضعیف تر خواهد کرد امنیت ایران اسلامی در پرتو فداکاری چنین غیور مردانی است که نظم و آرامش جامعه را بیشتر از جان گران‌بهای خویش پاس می‌دارند، پایدار می ماند.

استاندار خوزستان افزود: اینجانب شهادت مظلومانه این شهید سرافراز عرصه نظم و امنیت را به خانواده محترم ایشان، فرماندهان و افسران جان برکف  نیروی انتظامی و مردم بزرگوار استان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت دارم.”

 ستواندوم “ضرغام پرست” در حین انجام ماموریت درجریان اعتراضهای مردمی به تنش آبی در خوزستان، توسط عوامل اغتشاشگر  به شهادت رسید. 

منبع: ایرنا