عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی با تیم نفت آبادان برای ما بسیار مهم بوده و برای قرار گرفتن در جایگاه بهتری از جدول نیاز به برد داریم. به گزارش ایرنا جواد نکونام شنبه شب در نشست خبری قبل از بازی با نفت آبادان در اهواز اظهار داشت: می‌دانیم از […]

عصر خوزستان:

نکونام: بازی با نفت آبادان برای ما بسیار مهم است

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: بازی با تیم نفت آبادان برای ما بسیار مهم بوده و برای قرار گرفتن در جایگاه بهتری از جدول نیاز به برد داریم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام شنبه شب در نشست خبری قبل از بازی با نفت آبادان در اهواز اظهار داشت: می‌دانیم از بازی با صنعت نفت چه می‌خواهیم و قطعا باید با تمرکز بالا برابر آنها ظاهر شویم.

وی افزود: با توجه به شرایط تیم ما و جدول رده بندی، نیاز داریم بازی خوبی همراه با نتیجه ارائه دهیم تا به موفقیت برسیم، لذا این بازی برای ما اهمیت بسیار خاصی دارد. 

سرمربی فولاد با اشاره به اینکه ۲ بازی در لیگ برتر داریم که امیدوارم عملکرد خوبی داشته و برای جام حذفی آماده شویم گفت: برنامه ما این است که از هر ۲ بازی لیگ با حداکثر امتیاز از میدان خارج شویم.

وی بیان کرد: برای بازی فردا به بازیکنانم تاکید کردم که تمرکز لازم روی کار تیمی داشته باشیم و با حداکثر توان‌ ظاهر شویم تا با دست پر از میدان خارج شویم.

دیدارتیم های فولاد و نفت آبادان از ساعت ۲۱:۱۵ روز یکشنبه در اهواز برگزار می شود.

منبع: ایرنا