عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – سرپرست سازمان اتوبوسرانی آبادان گفت: فعالیت بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان از صبح امروز چهارشنبه پس از ۲ سال تعطیلی در پنج خط از سر گرفته شد. غلامرضا خرملایی چهارشنبه ، اظهار داشت: با تصمیم گرفته شده فقط هفت دستگاه اتوبوس خط واحد در پنج خط اصلی و در […]

عصر خوزستان:

فعالیت اتوبوسرانی آبادان پس از ۲ سال از سر گرفته شد

آبادان – ایرنا – سرپرست سازمان اتوبوسرانی آبادان گفت: فعالیت بخشی از ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان از صبح امروز چهارشنبه پس از ۲ سال تعطیلی در پنج خط از سر گرفته شد.

غلامرضا خرملایی چهارشنبه ، اظهار داشت: با تصمیم گرفته شده فقط هفت دستگاه اتوبوس خط واحد در پنج خط اصلی و در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر وارد سرویس شدند تا شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند.

سرپرست سازمان اتوبوسرانی آبادان گفت: لین یک به فلکه فرودگاه، کوی بهروز به لین یک، کوی فرهنگیان به ایستگاه شهید سیاح طاهری، گلزار به لین یک و کوی سلیچ، فرهنگیان به ایستگاه شهید سیاح طاهری خطوطی هستند که شهروندان می‌توانند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.

خرملایی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی آبادان با شیوع کرونا به دلیل کاهش مسافر و افزایش هزینه تعمیر و نگهداری آسیب دیده است.

وی گفت: فاصله بین صندلی های اتوبوس با نصب پوستر به منظور عمل به دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا رعایت شده است.

خرملایی اظهار داشت: رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه حمل و نقل عمومی، تهیه و تحویل ماسک برای همه رانندگان، جدا سازی کابین راننده از قسمت مسافران با کاور پلاستیکی، انجام تست تب سنجی از تمامی رانندگان قبل از شروع فعالیت روزانه، ضدعفونی ناوگان قبل و بعد از هر بار جابجایی مسافران از جمله مواردی هستند که برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت می شود.

ناوگان اتوبوسرانی آبادان شامل ۵۳ دستگاه اتوبوس و ۱۸ دستگاه مینی بوس است.

منبع: ایرنا