عصر خوزستان: اندیمشک – ایرنا – امام جمعه اندیمشک گفت:دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد انحراف و تفرقه از هر ابزار پلیدی استفاده می کنند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم در مصلای جمعه افزود:در حوادث و اعتراضهای اخیر دشمنان از دروغ ، تهمت و ترفند […]

عصر خوزستان:

دشمن برای ایجاد انحراف از هر ابزار پلیدی استفاده می کند

اندیمشک – ایرنا – امام جمعه اندیمشک گفت:دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد انحراف و تفرقه از هر ابزار پلیدی استفاده می کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید کمال موسوی روز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت عید سعید غدیر خم در مصلای جمعه افزود:در حوادث و اعتراضهای اخیر دشمنان از دروغ ، تهمت و ترفند های مختلف استفاده و کشته سازی کردند .

وی بیان کرد : در برخی شهرها ، افراد زنده بودند اما دشمنان به دروغ کشته سازی کرده و برای آنها مراسم دروغین برگزار کردند.

امام جمعه اندیمشک در ادامه با تشریح شخصیت والای امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: حضرت علی (ع) مرد روزهای سخت بود و به ساده ترین شکل زندگی می کرد .

وی با تاکید بر لزوم معرفی ویژگی های بارز حضرت علی (ع) گفت: امیرالمومنین (ع) بدترین تلخی ها را تجربه کرد اما حتی دشمنان خود را نفرین نکرد و به واقع او نمونه بارز ایمان، انسانیت ، اخلاق ، شجاعت و بزرگی بود .
حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در نهج البلاغه امیرالمومنین (ع) توصیه های ارزشمندی برای معرفت افزایی بیان شده است و بکارگیری این مطالب در زندگی بشر گامی به سوی سعادت دنیا و آخرت می باشند.

وی با تبریک عید سعید غدیر ، این روز را مهمترین عید مسلمانان و شیعیان جهان عنوان کرد و افزود: بزرگداشت واقعه غدیرخم باید به نحو شایسته ای صورت گیرد و اهمیت این روز مهم تاریخی به‌خوبی برای نسل های جدید تبیین گردد.
در این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی ؛ عید غدیر خم گرامی داشته شد.

همچنین به مناسبت عید غدیر ، بیش از ۱۰ هزار پرس غذای نذری با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان پخته و ‌توزیع شد.

کاروان های خودرویی عاشقان اهل بیت (ع) نیز از روز گذشته تاکنون با تردد از خیابان های مختلف این شهرستان به جشن و شادمانی پرداختند.

منبع: ایرنا