عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – جمعی از مردم ولایت‌مدار خوزستان به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز این آیین بزرگ را جشن گرفتند. به گزارش ایرنا جشن بزرگ عید سعید غدیر با نام غدیریون پنجشنبه شب با حضور جمعی از مردم ولایت‌مدار و مومن خوزستان و جمعی از فرماندهان […]

عصر خوزستان:

جشن بزرگ غدیریون در اهواز برگزار شد

اهواز – ایرنا – جمعی از مردم ولایت‌مدار خوزستان به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی اهواز این آیین بزرگ را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا جشن بزرگ عید سعید غدیر با نام غدیریون پنجشنبه شب با حضور جمعی از مردم ولایت‌مدار و مومن خوزستان و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح ، مسوولان استان و جامعه روحانیت در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.

باتوجه به خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا، تعدادی از ماموران بهداشت و درمان جهت بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی تختی حضور داشتند.

فاصله گذاری اجتماعی و همچنین زدن ماسک توسط حاضران در این آیین از ضرورت‌ها بود که ماموران مستقر در ورزشگاه بر آن تاکید داشتند و تذکرات لازم را به حاضران می دادند .

شب گذشته نیز تعدادی از مردم خوزستان با راه اندازی کاروان های شادی خودرویی و موتوری در سراسر استان این جشن بزرگ را گرامی داشتند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان از روحانیون سرشناس کشور از میهمانان ویژه جشن بزرگ غدیر بود.

مولودی خوانی و همسرایی با جمعیت ،شعرخوانی، نورافشانی و سرودهای انقلابی از جمله برنامه های جنس بزرگ غدیریون در اهواز بود.

حاضران از اقدام مختلف خوزستانی با در دست داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را در این آیین مذهبی به رخ دشمنان کشیدند.

منبع: ایرنا