عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: مردم از شرکت در آیین‌ها و تجمع‌ها خودداری کنند تا از شیوع ویروس کرونا دلتا جلوگیری شود. به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز شنبه در نشست شهرستانی ستاد مدیریت کرونا در محل فرمانداری حمیدیه بیان کرد: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در این شهرستان […]

عصر خوزستان:

مردم از حضور در تجمع‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا دلتا خودداری کنند

اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: مردم از شرکت در آیین‌ها و تجمع‌ها خودداری کنند تا از شیوع ویروس کرونا دلتا جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا شاهین هاشمی روز شنبه در نشست شهرستانی ستاد مدیریت کرونا در محل فرمانداری حمیدیه بیان کرد: با توجه به وضعیت زرد کرونایی در این شهرستان و وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های مجاور از مردم تقاضا می‌شود برای جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا دلتا بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: مردم به اطلاع‌رسانی در خصوص واکسیناسیون گروه‌های سنی هدف به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای توجه لازم را داشته باشند.

هاشمی، با تاکید بر لزوم همکاری ادارات و مردم با مجموعه بهداشت و درمان دراین شرایط سخت افزود: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به شهروندان، و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و گوشزد کردن خطر ناشی از ویروس کرونا بسیار اهمیت دارد و این وظیفه مهم باید بیشتر توسط ائمه جمعه، روحانیان، روسای عشایر ، خیران و ریش سفیدان انجام شود.

وی گفت: طبق اعلام کارشناسان بهداشت، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده مستمر از ماسک توسط کارکنان ادارات و ارگان‌ها و مردم به ویژه در مناطق شلوغ، و شرکت نکردن در تجمع‌ها و دورهمی  خانوادگی بسیار مهم و تنها راه پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری است.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا