عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: یک شرکت تولیدی در اندیمشک به پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال جریمه و ضبط کالای قاچاق محکوم شد. به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: ۱۱۶ دستگاه سنگ جت  قاچاق […]

عصر خوزستان:

یک شرکت تولیدی در اندیمشک به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال محکوم شد

اهواز – ایرنا – مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: یک شرکت تولیدی در اندیمشک به پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال جریمه و ضبط کالای قاچاق محکوم شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: ۱۱۶ دستگاه سنگ جت  قاچاق توسط ماموران انتظامی اندیمشک از این شرکت کشف و ضبط شد و پرونده تخلف برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان ارسال شد.
وی گفت: تعزیرات حکومتی پس از دریافت گزارش و گرفتن استعلام و دفاع متهم ، به دلیل بلاوجه بودن آن رای خود را صادر کرد و متهم به پرداخت جریمه و ضبط کالا محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: این پرونده پس از سیر مراحل قانونی، برای اجرا به دایره اجرای احکام تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال و جریمه وی وصول و پرونده مختومه شد.  
سامانه اینترنتیhttp://tazirat۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی است.

منبع: ایرنا