عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس پارک علم و فناوری خوزستان از اختصاص پنج هزار مترمربع زمین برای طراحی سایت اداری پارک و برج فناوری استان خبر داد. به گزارش ایرنا ایرج کاظمی نژاد روز  یکشنبه در گفت گو با خبرنگاران بیان کرد: نشست پیگیری مشکلات پارک علم و فناوری خوزستان امروز در دفتر استاندار برگزار […]

عصر خوزستان:

اختصاص پنج هزار مترمربع زمین برای طراحی سایت پارک علم و فناوری خوزستان

اهواز – ایرنا – رییس پارک علم و فناوری خوزستان از اختصاص پنج هزار مترمربع زمین برای طراحی سایت اداری پارک و برج فناوری استان خبر داد.

به گزارش ایرنا ایرج کاظمی نژاد روز  یکشنبه در گفت گو با خبرنگاران بیان کرد: نشست پیگیری مشکلات پارک علم و فناوری خوزستان امروز در دفتر استاندار برگزار شد که دستاوردهای خوبی به همراه داشت.

وی افزود: در این نشست با دستور استاندار مقرر شد پنج هزار متر مربع از زمین‌های موسوم به پخش و پالایش نفت، جنب پل پنجم اهواز در اختیار پارک علم و فناوری قرار گیرد تا ساختمان چند منظوره پارک و برج فناوری آن تاسیس شود.

وی گفت: همچنین پیرامون ۲۰ هکتار زمینی که پیش از این به پارک علم و فناوری اختصاص یافته بود با دستور استاندار مقرر شد در مدت یک هفته قرارداد بین پارک علم و فناوری و راه و شهرسازی منعقد شود.

هم اکنون بیش از ۲۶۰ شرکت فناور در پارک علم و فناوری خوزستان مستقر هستند که در مجموع بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم در این شرکت‌ها مشغول کار هستند.

منبع: ایرنا