عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تعداد مسافران جابه‌جا شده در پایانه‌های مسافربری خوزستان از اول تیر امسال تاکنون ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است. فواد غزیعلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:در این مدت یک […]

عصر خوزستان:

افزایش ۵۸ درصدی جابه‌جایی مسافر از مبدا خوزستان

اهواز – ایرنا – معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تعداد مسافران جابه‌جا شده در پایانه‌های مسافربری خوزستان از اول تیر امسال تاکنون ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

فواد غزیعلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:در این مدت یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۸۹ مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر توسط ۲۴۷ هزار و ۸۹۵ سفر جابه‌جا شدند که بیانگر رشد ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تعداد مسافران برون استانی جابه‌جا شده در این مدت رشد ۶۴ درصدی و تعداد مسافران درون استانی رشد ۵۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.
غزیعلی افزود: ۱۹۷ هزار و ۴۴۵ سفر درون استانی و ۵۰ هزار و ۴۵۰ سفر برون استانی در این مدت ثبت شد که به ترتیب نشان دهنده رشد ۵۵ درصدی و ۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال است.

۲۳ پایانه مسافربری در خوزستان در حوزه جابه‌جایی مسافر فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲ پایانه در اهواز قرار دارد.

منبع: ایرنا