عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش آبادان از معرفی سه هزار و ۱۳۱ نفر از معلمان و نیروهای فرهنگی این شهرستان برای تزریق واکسن کرونا خبر داد و گفت:واکسیناسیون فرهنگیان بر اساس اولویت انجام می‌شود. حبیت الله رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:فرهنگیان و معلمان […]

عصر خوزستان:

واکسیناسیون سه هزارو ۱۳۱ معلم در آبادان آغاز شد

آبادان – ایرنا – مدیر آموزش و پرورش آبادان از معرفی سه هزار و ۱۳۱ نفر از معلمان و نیروهای فرهنگی این شهرستان برای تزریق واکسن کرونا خبر داد و گفت:واکسیناسیون فرهنگیان بر اساس اولویت انجام می‌شود.

حبیت الله رمضانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:فرهنگیان و معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی آبادان مدرسه به مدرسه در مرکز تجمیعی باشگاه انکس در میدان الفی واکسینه می شوند.

وی با بیان اینکه معلمان برای حضور در کلاس های درس و آغاز سال جدید تحصیلی باید خود را آماده کنند گفت:در راستای اجرای پروژه مهر همه معلمان آبادان واکسینه خواهند شد.

رمضانی با اشاره به تلاش معلمان در دوران کرونا برای آموزش دانش آموزان خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا معلمان برای آموزش دانش آموزان به صورت حضوری و غیرحضوری شبانه روز تلاش کردند.

وی افزود: قرارست رانندگان سرویس‌های مدارس نیز علیه کرونا واکسینه شوند و واکسیناسیون این افراد نیز در اولویت‌های بعدی اعلام خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان ابراز امیدواری کرد با واکسیناسیون معلمان، فرهنگیان و رانندگان سرویس‌های مدارس در ابتدای مهرماه شاهد بازگشایی مدارس باشیم.

تزریق دُز دوم واکسن کرونا به معلمان و فرهنگیان آبادان از دهم شهریور آغاز می شود.

به گزارش ایرنا ۶۳ هزار و ۸۲۰ نفر جمعیت دانش آموزی آبادان است. سه هزار و ۱۰۰ معلم کار تدریس این دانش‌آموزان را به عهده دارند.

اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا