عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شمار مراجعان کرونایی به مراکز درمانی خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته، از مرز پنج هزار و ۱۰۰ نفر گذشت و ۳۸۰ نفر نیز بستری شدند.  به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: موج جدید کرونا […]

عصر خوزستان:

۳۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خورستان بستری شدند

اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شمار مراجعان کرونایی به مراکز درمانی خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته، از مرز پنج هزار و ۱۰۰ نفر گذشت و ۳۸۰ نفر نیز بستری شدند. 

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: موج جدید کرونا در خوزستان با سرعت بالایی در حال پیش روی است لذا افزایش مراقبت و اعمال محدودیت جدی برای عبور از وضعیت سخت کنونی لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دهند افزود: انجام واکسیناسیون منجر به کاهش ابتلا به بیماری شده و از بروز مرگ جلوگیری می‌کند اما به این معنی نیست که پروتکل‌های بهداشتی را کنار بگذاریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کادر درمان و بهداشت خوزستان تمام تلاش خود را برای سلامتی مردم انجام خواهد داد اما انتظار داریم که واجدان شرایط نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده و این روند همچنان در حال انجام است.

هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا