عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول امنیت جامعه را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: شهدا جز برای خدا انگیزه دیگری نداشتند و جان خود را برای اسلام و امنیت جامعه فدا کردند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی یکشنبه شب در آیین وداع با پیکر مطهر شهید ستوان یکم سجاد […]

عصر خوزستان:

امام جمعه دزفول: امنیت جامعه مرهون خون پاک شهدا است

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول امنیت جامعه را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: شهدا جز برای خدا انگیزه دیگری نداشتند و جان خود را برای اسلام و امنیت جامعه فدا کردند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی یکشنبه شب در آیین وداع با پیکر مطهر شهید ستوان یکم سجاد دالمن مامور شهید کلانتری ۱۵ صفی آباد دزفول در حسینیه ثارالله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: مرتبه شهادت مرتبه بسیار بالایی است به همین خاطر به خانواده و خاندان شهید دالمن تبریک می‌گوییم که چنین فرزند برومندی را تربیت کردند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی عشایر ایران در مرزهای میهن اسلامی ادامه داد: حضرت امام (ره) عشایر را ذخایر انقلاب نامیدند؛ شهید دالمن فرزند همین عشایر است و نظام به او می‌بالد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: ما به عشایر غیور میهن اسلامی می‌بالیم چون پیروان حقیقی اسلام هستند و هرجا نیاز بوده از اسلام و روحانیت دفاع کرده‌اند.

وی با اشاره به فتنه انگیزی فراوان دشمن برای جدایی اقوام افزود: بواسطه خون پاک شهیدان امروز کنار یکدیگر و همدل مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

رئیس ستاد مرکزی ایلات و عشایر استان خوزستان که دایی شهید دالمن است نیز در این آیین با تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام گفت: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس در برابر هجمه استکبار ایستادند و در تمام جبهه‌ها حضور داشتند.

کثیر حمیدی، دزفول را محور وحدت در شمال خوزستان دانست و از دست اندرکاران برگزاری مراسم وداع با پیکر شهید دالمن قدردانی کرد و افزود: عشایر همواره حافظ نظام بوده و هستند و بر عهد خود پایبند خواهند بود.

وی اظهارداشت: راه شهید که راه تامین امنیت است ادامه خواهد داشت و عشایر در این راه کمک خواهند کرد.

آیین وداع با شهید دالمن با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، مسوولان و مردم ولایتمدار شهرستان دزفول در حسینیه ثارالله برگزار شد.

پخش کلیپ، مرثیه سرایی، نوحه خوانی و اجرای مارش نظامی از دیگر بخش‌های آیین وداع شهید دالمن بود.

بنا به اعلام ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان دزفول، مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت روز دوشنبه یازدهم مرداد ساعت هفت صبح در روستای میثم تمار شهر کرخه برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا شب گذشته (شنبه) افراد مسلح در محور شوش – دزفول به سمت گشت خودرویی پاسگاه صفی آباد تیراندازی کردند که در جریان آن، مامور جان بر کف ناجا سجاد دالمن جمعی پاسگاه صفی آباد شهرستان دزفول بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا