عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان رامشیر گفت: شیوخ و بزرگان این شهرستان، در بحث تنش آبی، از وقوع ناآرامی که در برخی مناطق خوزستان رخ داد جلوگیری کردند. به گزارش ایرنا سالم عبادی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات تنش آبی در شهرستان رامشیر که با حضور مدیر کل سیاسی، انتظامی و […]

عصر خوزستان:

بزرگان و شیوخ رامشیر در حفظ آرامش شهرستان نقش مهمی دارند

اهواز – ایرنا – فرماندار شهرستان رامشیر گفت: شیوخ و بزرگان این شهرستان، در بحث تنش آبی، از وقوع ناآرامی که در برخی مناطق خوزستان رخ داد جلوگیری کردند.

به گزارش ایرنا سالم عبادی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات تنش آبی در شهرستان رامشیر که با حضور مدیر کل سیاسی، انتظامی و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و جمعی از بزرگان منطقه در محل این فرمانداری برگزار شد بیان کرد: در رامشیر تعدادی از جوانان به دلیل تنش آبی اعتراضات آرامی داشتند اما با ورود بزرگان و علمای این شهرستان به تنش و درگیری تبدیل نشد و فضای شهرستان آرام بود.
وی گفت: وجود شیوخ و بزرگان و علما در این شهرستان نعمت است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
فرماندار رامشیر ادامه داد: برای پایداری آب در این شهرستان ۲۷ کیلومتری لوله کشی آب در دست انجام است که از این میزان ۹ کیلومتر انجام گرفته است.
وی افزود: اگر مردم مشکلات خود را به درستی مطالبه کنند با پیگیری مسوولان می‌توان مشکلات این شهرستان را برطرف کرد.
امام جمعه رامشیر نیز با بیان اینکه وحدت در بین مردم رامشیر وجود دارد گفت:۴۵۰ حلقه چاه نفت در شهرستان رامشیر وجود دارد اما دفاتر و نمایندگی‌های آنها در اهواز و شهرستان‌های دیگر هستند، و مردم رامشیر از این ظرفیت هیچ سودی نمی‌برند.
حجت‌الاسلام غضبان معرف افزود: بسیاری از روستاهای این شهرستان در ۱۰۰ متری چاه نفت قرار دارند اما از ابتدایی‌ترین خدمات هم بی‌بهره هستند.
وی ادامه داد: ضد انقلاب و معاندان از این کمبودها و مشکلات سوء استفاده می‌کنند.
خوزستان با بحران شدید آب در تابستان امسال روبه رو است و در تیر امسال مردم برخی مناطق استان به ویژه دامداران و کشاورزان، به دلیل نگرانی از وضعیت خشکسالی اعتراض کردند.

منبع: ایرنا