عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: مقابل ملوان به دنبال کسب موفقیت بوده و سعی می کنیم با تمرکز بالایی وارد میدان شویم. به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی به […]

عصر خوزستان:

نکونام: برابر تیم ملوان به دنبال کسب موفقیت هستیم

اهواز – ایرنا – سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: مقابل ملوان به دنبال کسب موفقیت بوده و سعی می کنیم با تمرکز بالایی وارد میدان شویم.

به گزارش ایرنا جواد نکونام سه شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی‌های جام حذفی به گونه ای است که باید با تمام تمرکز وارد میدان شد و ما هر بازی را با این فکر و ذهنیت شروع کردیم.

وی افزود: فردا با تیم خوب ملوان بازی داریم، آنها قدمت طولانی در فوتبال ایران داشته و جایشان واقعا در لیگ برتر خالی است. ملوان همیشه تیم قابل احترامی است و امیدوارم هرچه زودتر به جایگاه واقعی خود برسد.

سرمربی فولاد گفت: ملوان سابقه قهرمانی در جام حذفی داشته و یکی از تیم‌های پرسابقه فوتبال ایران است لذا حریف بسیار خطرناکی بوده و باید مقابل آنها هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه حریف را خوب آنالیز کرده‌ایم و به نظرم بازیکنان تهاجمی تاثیرگذاری دارد افزود: آنها می‌دانند از بازی چه می‌خواهند که این کار ما را سخت خواهد کرد. هیچ تیمی در دنیا وجود ندارد که از قبل برنده باشد و فردا باید تمام ذهنیت ما روی بازی باشد که بتوانیم در پایان بازی به موفقیت برسیم.

نکونام درخصوص محرومیت فرشاد احمدزاده گفت: گرچه ما جایگزین‌های خوبی داریم که آماده هستند و شرایط خوبی داریم اما در چند بازی اخیر جام حذفی فرشاد احمدزاده را در اختیار نداریم. یک بازی اخراج شد و یک جلسه او را محروم کردند که منصفانه نبود.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که امسال برای تیم فولاد افتاد در تاریخ بی سابقه است افزود: با توجه به اینکه نماینده ایران بودیم پنجره نقل و انتقالات تیم بسته شد. بازیکن ما را در یک بازی اخراج کردند و پس از آن یک جلسه دیگر او را محروم کردند. قطعا اگر اینقدر سریع و زود احکام کمیته انضباطی برای همه تیم‌ها صادر می‌شد در فوتبال ما این همه بی انضباطی وجود نداشت.

سرمربی فولاد گفت: امسال شرایط غیرمنصفانه‌ای برای فولاد رقم خورد و در بحث داوری در لیگ برتر ضرر کردیم و جایگاه چهارم را از دست دادیم. در شرایطی که تیم ما نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود به ما کم لطفی شد و مظلوم واقع شدیم. به نظرم شرایط همیشه و همه جا باید برابر باشد تا همه تیم‌ها بتوانند در شرایط مساوی مبارزه کنند. 

وی افزود: فردا بازیکنان جایگزین ما قطعا بهترین عملکرد را خواهند داشت و با تمرکز بالا و با بهترین کیفیت حاضر می‌شویم که امیدوارم بازی خوبی انجام داده و در نهایت بتوانیم موفق باشیم.

دیدار تیم های فولاد و ملوان در نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ۲۱ فردا چهارشنبه در اهواز برگزار می شود.

منبع: ایرنا