عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: اکنون روزانه به طور متوسط حدود ۱۵ بیمار کرونایی از طریق اتوبوس آمبولانس از بیمارستان رازی به دیگر بیمارستان ها مننقل می شوند. منصور پورحسین زاده  سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای مردادماه تاکنون حدود […]

عصر خوزستان:

۱۵ بیمار کرونایی روزانه با اتوبوس آمبولانس در اهواز جا به جا می شوند

اهواز – ایرنا – رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: اکنون روزانه به طور متوسط حدود ۱۵ بیمار کرونایی از طریق اتوبوس آمبولانس از بیمارستان رازی به دیگر بیمارستان ها مننقل می شوند.

منصور پورحسین زاده  سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای مردادماه تاکنون حدود ۷۰ تا ۸۰ بیمار کرونایی، از طریق اتوبوس آمبولانس بین بیمارستان های اهواز جا به جا شده اند که افزایش این آمار نگران کننده است.

وی افزود: روز گذشته تعداد ماموریت‌های کرونایی مرکز اورژانس اهواز  ۲۵ مورد بود که نشان دهنده روند افزایشی بیماری در اهواز است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز با اشاره به انتقال بیماران از بیمارستان رازی به بیمارستان های امام خمینی (ره)، سینا و فاطمه الزهرا (س) اهواز گفت: در حال حاضر، به منظور ظرفیت سازی بیمارستان ها روزانه تقریبا ۲ بار بیماران کرونایی را جا به جا می کنیم.  

وی با بیان اینکه روند بیماری در اهواز افزایشی است  افزود: از مردم تقاضا داریم در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا وضعیت بیماری سیر نزولی بگیرد.

پورحسین زاده گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون بیش از ۲۰۰ مورد اعزام برای انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان داشتیم و این روند همچنان در حال افزایش است لذا شهروندان باید دستورالعمل های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند همچنین ورود و خروج به شهرستان های قرمز و نارنجی و تردد خودرویی از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد ممنوع است.

منبع: ایرنا