عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آبادان با ۴۹.۱ و دهدز با ۲۶.۸ درجه سانتیگراد، به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته داشتند. به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد […]

عصر خوزستان:

آبادان با ۴۹.۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آبادان با ۴۹.۱ و دهدز با ۲۶.۸ درجه سانتیگراد، به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته داشتند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط  هفته آینده تداوم استقرار جریانات جنوبی به تدریج سبب افزایش رطوبت و شرجی در بیشتر نقاط خوزستان می‌شود.

وی افزود: در این مدت به دلیل بالا بودن ضرایب ناپایداری، افزایش ابر و احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده  و تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات شرقی و شمالی خوزستان دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: وزش باد در نواحی غربی و جنوبی خوزستان نیز در ساعات بعدازظهر متوسط گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال وقوع گردوغبار محلی خواهد بود.

وی افزود: حداکثر دمای هوای اهواز در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸.۳ و حداقل به ۳۰.۴ درجه سانتیگراد ثبت شد.

منبع: ایرنا