عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: روزانه حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی زیرپوشش این مرکز مراجعه می‌کنند که این موضوع بسیار نگران کننده است. به گزارش ایرنا امراله مردانی روز پنجشنبه در گفت وگو با سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: با گذشت ۲ […]

عصر خوزستان:

مراجعه روزانه یک هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز بهداشتی شرق اهواز

اهواز – ایرنا – رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: روزانه حدود یک هزار و ۳۰۰ نفر مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی زیرپوشش این مرکز مراجعه می‌کنند که این موضوع بسیار نگران کننده است.

به گزارش ایرنا امراله مردانی روز پنجشنبه در گفت وگو با سیمای مرکز خوزستان بیان کرد: با گذشت ۲ هفته از واکسیناسیون افراد بالای ۴۵ سال، متاسفانه برخی از واجدان شرایط برای دریافت واکسن مراجعه نمی‌کنند که این موضوع سلامت‌ آنها را به خطر می‌اندازند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون متولدان سال ۵۷ به پایین نیز در اهواز در حال انجام است افزود: لازم است که گروه‌های سنی در زمان تعیین شده به مراکز تزیق واکسیانسیون مراجعه کنند تا تداخلی با دیگر گروه‌های سنی ایجاد نشود و روند کار سریع‌تر انجام شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: هم اکنون واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها، فرهنگیان، کارکنان زندان‌ها و برخی گروه‌های هدف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه درشبانه روز گذشته پنج هزار دز واکسن در شرق اهواز تزریق شد افزود: تاکنون بیش ۱۵۰ هزار دز واکسن در شرق اهواز تزریق شده و تلاش می‌کنیم در روزهای آینده تعداد بیشتری واکسن تزریق شود.

مردانی با اشاره به اینکه در اهواز کمبود واکسن نداریم گفت: از گروه‌های هدف می‌خواهیم هر چه زودتر برای دریافت واکسن اقدام کنند؛ همچنین مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در نشست‌های خانوادگی جدی باشند تا پیک بیماری را پشت سر بگذاریم.

هم اکنون ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا