عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- رئیس کل دادگستری خوزستان روز پنجشنبه وضعیت رودخانه های محلی و زمینهای کشاورزی دشت آزادگان و هویزه را بررسی کرد. به گزارش ایرنا حجت الاسلام صادق مرادی در راس هیاتی کارشناسی با حضور در روستاهای دشت آزادگان و هویزه و همچنین بازدید از رودخانه های محلی و زمین های کشاورزی این […]

عصر خوزستان:

رئیس کل دادگستری خوزستان وضعیت رودخانه های دشت آزادگان را بررسی کرد

اهواز- ایرنا- رئیس کل دادگستری خوزستان روز پنجشنبه وضعیت رودخانه های محلی و زمینهای کشاورزی دشت آزادگان و هویزه را بررسی کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام صادق مرادی در راس هیاتی کارشناسی با حضور در روستاهای دشت آزادگان و هویزه و همچنین بازدید از رودخانه های محلی و زمین های کشاورزی این شهرستان ها آخرین وضعیت آبرسانی به این مناطق را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

 وی با حضور در  بین دامداران  و کشاورزان اهالی روستاهای شهرستان هویزه و دشت آزادگان آخرین وضعیت آبرسانی ، مشکلات و کمبود های این مناطق را بررسی کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان در  این دیدار پس از شنیدن خواسته ها و مطالبات مردم این مناطق، بر رفع و حل و فصل مشکلات آبی روستاها و نهاده های دامی دامداران تاکید کرد.

وی گفت: دستگاه قضایی با جدیت پیگیر حل مشکل آبرسانی به این مناطق است و اگر مشکل کمبود آب مرتفع شود دیگر مشکل تامین آب کشاورزان و دامداران هم رفع خواهد شد. 

وی افزود: امیدواریم در چند روز آینده با کمک گروه های جهادی و سپاه آب به صورت پایدار به اکثر این مناطق برسد.

حجت الاسلام  مرادی در ادامه اظهار داشت: در جلسات شورای تأمین استان حتما مطالبات به حق روستاها و دامداران این مناطق را مطرح و  پیگیر حل آنها خواهیم بود.

استان خوزستان از ابتدای امسال به دلیل کمبود آب ناشی از خشکسالی با چالش و تنش آبی مواجه بوده است. 

منبع: ایرنا