عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مردم خوزستان هشدار داد به دلیل خیز جدید کرونا در استان به مدت ۲ هفته در منزل بمانند. به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه شب در پیامی ویدیویی در محل بیمارستان رازی اهواز اعلام کرد: اکنون این بیمارستان مملو از بیمارانی […]

عصر خوزستان:

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز هشدار داد کرونا در استان خیز برداشته است

اهواز- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به مردم خوزستان هشدار داد به دلیل خیز جدید کرونا در استان به مدت ۲ هفته در منزل بمانند.

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان پنجشنبه شب در پیامی ویدیویی در محل بیمارستان رازی اهواز اعلام کرد: اکنون این بیمارستان مملو از بیمارانی است که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند. 

وی اظهار داشت: همکارانم در بخشهای بهداشتی و درمانی شبانه روز مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند ولی سیل مراجعان بسیار بالا است. 

وی گفت: در شبانه روز گذشته هفت هزار و ۲۰۰ نفر به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان مراجعه کرده که ۴۲۳ نفر از آنان بستری شده اند. 

ابول نژادیان اضافه کرد:  همچنین به  یکهزار نفر نیز  به صورت سرپایی خدمات داروهای تزریقی  ارایه می شود که این آمار بی سابقه است. 

وی خطاب به مردم گفت: اگر میخواهید در امان باشید و کارتان به بیمارستان نکشد ۲ هفته تحمل کنید و در خانه هایتان بمانید تا پیک جدید کرونا فروکش کند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز  تاکید کرد مردم دید و بازدیدها و دورهمی ها را تعطیل کنند و بجز موارد ضروری از منازل خود خارج نشوند. 

در حال حاضر ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

منبع: ایرنا