عصر خوزستان: اهواز -ایرنا- علیرضا ره انجام با رای اعضای شورای اسلامی شهر ایذه به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد. به گزارش ایرنا در جلسه انتخاب شهردار جدید ایذه، اعضای ایذه به اتفاق آرا علیرضا ره‌انجام را به عنوان شهردار ایذه برگزیدند تا وی این فرصت را داشته باشد که برنامه‌های خود را […]

عصر خوزستان:

شهردار ایذه انتخاب شد

اهواز -ایرنا- علیرضا ره انجام با رای اعضای شورای اسلامی شهر ایذه به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

به گزارش ایرنا در جلسه انتخاب شهردار جدید ایذه، اعضای ایذه به اتفاق آرا علیرضا ره‌انجام را به عنوان شهردار ایذه برگزیدند تا وی این فرصت را داشته باشد که برنامه‌های خود را اجرایی کند.

علیرضا ره انجام پس از انتخاب خود به عنوان شهردار ایذه اظهار داشت: از اعضای شورای شهر که فرصت را به یک نیروی بومی دادند تا به شهر خود خدمت کند تقدیر میکنم. 

وی افزود: من نیروی شهرداری ایذه بودم و پس از ۱۰ سال دوباره به خانه خودم برگشتم.

وی گفت: با مشورت و تحقیق تمام جوانب را برای توسعه شهر بررسی کرده‌ایم و نقاط قوت و ضعف را دیده ام و از ظرفیت حقیقی و توانمندی‌های تمام اعضای شورای شهر نیز در این راستا بهره خواهم گرفت.

شهردار ایذه با درخواست از خبرنگاران برای کمک به پیشرفت شهر تصریح کرد:پذیرای انتقادات هستیم و از اصحاب رسانه می‌خواهیم که نقدهای خود را با ارائه راهکار انجام دهند.

وی گفت:  به زودی و پس از بررسی‌های کارشناسی در قسمت‌های مختلف شهرداری اعم از پروژه‌های نیمه تمام، مشکلات مالی ، در یک نشست خبری تمام موضوعات مختلف را به صورت شفاف بیان خواهم کرد.

وی بیان شفافیت را اولین دستور کار خود عنوان کرد و گفت: من و اعضای شورای شهر به شفافیت اعتقاد داریم و مطمئن باشید تا روزی که در خدمت مردم ایذه باشم این شفافیت را خواهم داشت.

ره‌انجام ادامه داد: برنامه‌های خود را برای برون رفت شهر از وضعیت فعلی طراحی کرده‌ام، اعضای شورا نیز در دوران تبلیغات انتخاباتی شعارهایی داده‌اند که مردم به آنها رای داده اند، در مجموع و پس از بررسی‌های لازم، برآیند این برنامه‌ها را برای پیشرفت شهر به کار خواهم گرفت.

شهردار جدید ایذه از لغو ساعات مشخص برای ملاقات عمومی با مردم سخن گفت و تاکید کرد: از این پس در هر زمانی که در دفتر کار خود حضور داشته باشم پذیرای مردم خواهم بود تا گامی در جهت رفع مشکلات آنها برداریم.

پیش از این غلامحسین اسدی به عنوان شهردار ایذه مشغول خدمت رسانی به مردم این شهر بود.

علیرضا ره انجام در چهار سال گذشته شهردار قلعه تل بود و پیش از آن نیز به عنوان شهردار آغاجاری مشغول فعالیت بوده است.

منبع: ایرنا