عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: جریانات جنوبی از امروز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده سبب افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خوزستان خواهد شد. به گزارش روزجمعه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمدسبزه زاری بیان کرد:  در این مدت به دلیل […]

عصر خوزستان:

پیش‌بینی افزایش رطوبت و شرجی در خوزستان

اهواز – ایرنا – مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: جریانات جنوبی از امروز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده سبب افزایش رطوبت و شرجی به ویژه در مناطق جنوبی، مرکزی و غربی خوزستان خواهد شد.

به گزارش روزجمعه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمدسبزه زاری بیان کرد:  در این مدت به دلیل بالا بودن ضرایب ناپایداری، افزایش ابر، احتمال رعد و برق، رگبار پراکنده و تندباد لحظه‌ای در ارتفاعات شرقی و شمالی خوزستان دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: وزش باد در نواحی غربی و جنوبی خوزستان نیز در ساعات بعداز ظهر، متوسط گاهی همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال گردوغبار محلی خواهد بود.

سبزه زاری افزود: از روز یکشنبه هفته آینده به بعد، دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در برخی نقاط استان پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۴۸.۹ و دهدز با ۲۴.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهوازدر این مدت ۴۸ و حداقل  ۳۰.۴ درجه سانتیگراد گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: حداکثر رطوبت روز جمعه در هندیجان ۸۰، گتوند ۵۷، و بندر ماهشهر ۵۱ درصد بود.

منبع: ایرنا