عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ماموران آتش نشانی اهواز با ۲۰ عملیات اطفای حریق و امدادی ،شبانه روز پرحادثه‌ای را سپری کردند. به گزارش ایرنا ابراهیم قنبری شنبه در جمع خبرنگاران افزود:بیشترین حوادث در این مدت مربوط به وقوع آتش سوزی بوده که اغلب به دلیل اتصال برق […]

عصر خوزستان:

انجام ۲۰ عملیات اطفای حریق در اهواز

اهواز-ایرنا- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ماموران آتش نشانی اهواز با ۲۰ عملیات اطفای حریق و امدادی ،شبانه روز پرحادثه‌ای را سپری کردند.

به گزارش ایرنا ابراهیم قنبری شنبه در جمع خبرنگاران افزود:بیشترین حوادث در این مدت مربوط به وقوع آتش سوزی بوده که اغلب به دلیل اتصال برق رخ داده است.

وی گفت: در هوای گرم تابستان حوادث ناشی از اتصال برق به ویژه اتصال برق کولر بسیار رخ می دهد لذا از مردم تقاضا داریم برای جلوگیری از وقوع حادثه آتش سوزی به ایمن سازی سیستم برق محل سکونت خود توجه ویژه داشته باشند و در هنگام خروج از منزل کولرها را خاموش کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: حادثه رانندگی بعد از آتش سوزی بیشترین حوادث در ۲۴ ساعت گذشته در اهواز بوده که یک‌ مصدوم نیز داشت.
در اهواز ۱۴ ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که طبق استاندارد نسبت به جمعیت این شهرستان باید هفت ایستگاه دیگر به آنها اضافه شود.

منبع: ایرنا