عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – “علیرضا عالی‌پور” در دومین نشست رسمی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اهواز به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد. به گزارش ایرنا دومین نشست رسمی شورای اسلامی اهواز روز شنبه با حضور ۱۳ نفر اعضای این شورا در سالن جلسات شورای اهواز برگزار شد. پیش از این سکان شهرداری […]

عصر خوزستان:

سرپرست شهرداری اهواز مشخص شد

اهواز – ایرنا – “علیرضا عالی‌پور” در دومین نشست رسمی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی کلانشهر اهواز به عنوان سرپرست شهرداری اهواز انتخاب شد.

به گزارش ایرنا دومین نشست رسمی شورای اسلامی اهواز روز شنبه با حضور ۱۳ نفر اعضای این شورا در سالن جلسات شورای اهواز برگزار شد.

پیش از این سکان شهرداری اهواز را ابراهیم نوشادی عهده دار بود.

عالی پور پیش از این مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز را عهده دار بود.

 ملاک انتخاب شهردار اهواز به مردم اعلام شده است 
سیاوش محمودی رییس شورای اسلامی شهر اهواز در دومین نشست رسمی شورای اسلامی این شهر گفت: ملاک ها و دغدغه های انتخاب شهردار قبلا در فضای عمومی به مردم اعلام شده است.
وی حفظ وحدت، انسجام و رعایت الزامات کارجمعی را مساله و دغدغه اصلی این شورا دانست و اظهار داشت: از بزرگان و نخبگان خوزستان در سراسر کشور که دغدغه اهواز را دارند درخواست داریم تا در این حوزه به ما کمک کنند.

محمودی ادامه داد: براساس قانون تنها یک ماه برای انتخاب شهردار فرصت است پس مسائل حاشیه ای نباید ما را از این موضوع مهم غافل و دور کند.

وی بابیان اینکه اعضای شورا نشست های زیادی برای انتخاب شهردار و مشکلات شهر اهواز برگزار کردند گفت: از همه اعضا به خصوص پیشکسوتان شورا می خواهم تا تجربه، توان و ایده های خود را به کار گیرند تا در این حوزه برای خدمت به مردم کمر همت ببندیم و با کمک یکدیگر برای رفع مشکلات اهواز اقدام کنیم.

منبع: ایرنا